Hjælp børn i Indien med regntøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
48 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Mormilla

Min Far og min stedmor rejser hvert år til Indien. De er begyndt at hjælpe et børnehjem med div. ting og sager. Men en af de ting de mangler på børnehjemmet er regntøj.

Regntiden i Indien er mellem 3-4 mån. men de har ingen regntøj, så de kan ikke komme ud og lege.

Synes at det er en god sag min Far og stedmor har valgt at hjælpe med. Så jeg vil da prøve at hjælpe dem, ved at skrive til jer.

Senere vil jeg ligge nogen billeder ind af min far og stedmor på børnehjemmet.

Så hvis der er nogen af jer der sidder med noget regntøj som i ikke bruger og gerne vil gi væk. Så skriv til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Lone Jakobsen

super ide...har sendt dig en mail

Anmeld

4. februar 2010

Mormilla

Glemte helt at skrive at det er børn mellem 2-7 år som mangler regntøj 

Anmeld

4. februar 2010

HelleBelle

kan du sende mig din adresse så jeg kan sende noget regntøj?

Kh

Helle

Anmeld

4. februar 2010

Mormilla

op op op

Anmeld

4. februar 2010

Piamama

Jeg vil da også gerne have en adresse... Ved jeg har ihvertfald ét sæt som skal videre til genbrug

Anmeld

4. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Min Far og min stedmor rejser hvert år til Indien. De er begyndt at hjælpe et børnehjem med div. ting og sager. Men en af de ting de mangler på børnehjemmet er regntøj.

Regntiden i Indien er mellem 3-4 mån. men de har ingen regntøj, så de kan ikke komme ud og lege.

Synes at det er en god sag min Far og stedmor har valgt at hjælpe med. Så jeg vil da prøve at hjælpe dem, ved at skrive til jer.

Senere vil jeg ligge nogen billeder ind af min far og stedmor på børnehjemmet.

Så hvis der er nogen af jer der sidder med noget regntøj som i ikke bruger og gerne vil gi væk. Så skriv til mig

Super ide. Jeg vil gerne bidrage hvis muligt. Er der nogle størrelser der er mest efterspurgt til aldersgrupperne, eller er det bare mellem 2-7? Og hvad med gummistøvler? er det noget de mangler?

Anmeld

5. februar 2010

Klumpe-dumpe

Jeg har desværre ikke noget...

Men jeg vil selvf. gerne tjekke i den lokale genbrugsbutik.

Og ja så synes jeg tråden skulle frem igen, da det er en god sag at støtte.

/Trine.

Anmeld

5. februar 2010

Mormilla

Alexis skriver:

Super ide. Jeg vil gerne bidrage hvis muligt. Er der nogle størrelser der er mest efterspurgt til aldersgrupperne, eller er det bare mellem 2-7? Og hvad med gummistøvler? er det noget de mangler?

De har slet ingen regntøj så  de er alt mellem 2-7år og ja de mangler os gummistøvler.

De mangler mange ting Men min far har valgt at det skal være regntøj og gummistøvler i år. Sidste år var det legetøj de havde med...

Anmeld

5. februar 2010

Mormilla

malucca09 skriver:

Jeg har desværre ikke noget...

Men jeg vil selvf. gerne tjekke i den lokale genbrugsbutik.

Og ja så synes jeg tråden skulle frem igen, da det er en god sag at støtte.

/Trine.

Ej hvor godt. Det er bare så sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.