Hjælp børn i Indien med regntøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

Mormilla

Ej hvor fedt!!! Tyrkiet Eksperten har sagt at de vil gi 150kg overvægt. Så nu er det os på plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Mimic

jeg kigger også lige skuffer og skabe igennem... og tager lige en smuttur i den lokale genbrug og ser hvad de har

Anmeld

6. februar 2010

Mormilla

Linda skriver:

jeg kigger også lige skuffer og skabe igennem... og tager lige en smuttur i den lokale genbrug og ser hvad de har

Mange tak

Anmeld

6. februar 2010

Fines mor

Hvornår er der afrejse?? Jeg har en regnjakke og nok også nogle gummistøvler;-))

Anmeld

6. februar 2010

LotteN

hvor er det dog bare stort af din far og stedmor, det må jeg nok sige

jeg har desværre ike oget i str 2 år, da vi ikke er nået ti lden str endnu, vil bare lige sige  til det - godt initiativ

Anmeld

8. februar 2010

Mormilla

Fines mor skriver:

Hvornår er der afrejse?? Jeg har en regnjakke og nok også nogle gummistøvler;-))

Det er først i December. Men de starter altid tidligt med at samle ind for så ved de hvor mange kg de skal ha med Men nu har de jo så fået lov til 150kg overvægt

Anmeld

8. februar 2010

Mormilla

LotteN skriver:

hvor er det dog bare stort af din far og stedmor, det må jeg nok sige

jeg har desværre ike oget i str 2 år, da vi ikke er nået ti lden str endnu, vil bare lige sige  til det - godt initiativ

Ja det er flot af dem

Anmeld

9. februar 2010

Mormilla

Min far har snakket med Inter sport, Sport master og Matas.

Og de har givet min far nogen fodbolde med pumper til og tandbørster

Min far overvejer nu at få lavet en hjemmeside. Vi skal bare lige ha fundet ud af hvordan.

Anmeld

9. februar 2010

Lone Jakobsen

synes det er en super ide. jeg har fundet et sæt regntøj og har givet ideen videre.

Anmeld

10. februar 2010

Mormilla

nutche skriver:

synes det er en super ide. jeg har fundet et sæt regntøj og har givet ideen videre.

Det lyder bare godt Mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.