Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mormilla skriver: Det lyder bare godt Mange tak...
Det lyder bare godt Mange tak...
kan godt ske der går noget tid inden jeg lige får det sendt....men det gør jo ikke så meget når de først rejser til december
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutche skriver: kan godt ske der går noget tid inden jeg lige får det sendt....men det gør jo ikke så meget når de først rejser til december
Det er helt okay
hejsa
jeg finder lige din tråd frem igen....jeg regner med at sende regntøj til dig på onsdag....er det stadig din adresse jeg skal sende det til?
nutche skriver: hejsa jeg finder lige din tråd frem igen....jeg regner med at sende regntøj til dig på onsdag....er det stadig din adresse jeg skal sende det til?
Det lyder bare godt Ja det er stadig min add du skal sende den til
Mange tak
Mormilla skriver: Det lyder bare godt Ja det er stadig min add du skal sende den til Mange tak
helt super
så har jeg sendt det håber i får meget mere til det gode formål. hvis det er andet i mangler, så giv lyd.
er lidt flov for jeg glemte at vaske det inden jeg sendte det så håber da at de pletter der er kan gå af i vask.
Hvor fantastisk et projekt- Det er lige mig saadan noget! Hvis ikke jeg havde barn og mand ville jeg gerne arbejde som frivillig paa et boernehjem.
Intet regntoj fra os i denne omgang. vi har givet alt det gamle vaek allerede.
nutche skriver: så har jeg sendt det håber i får meget mere til det gode formål. hvis det er andet i mangler, så giv lyd. er lidt flov for jeg glemte at vaske det inden jeg sendte det så håber da at de pletter der er kan gå af i vask.
Det er helt iorden! Tror de er lige glad med et par pletter. Tror bare at de bliver glad for at de kan komme ud og lege
Mormilla skriver: Det er helt iorden! Tror de er lige glad med et par pletter. Tror bare at de bliver glad for at de kan komme ud og lege
synes altså det er en super ide det er bare skønt at få lov til at støtte så godt et formål.
Weee tråden kom frem igen. Jeg arbejder stadig på sagen
Hvor længe har jeg? For selvf. skal jeg da være med til at støtte denne sag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128