Faderskabstest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MetteLetten skriver:

Er det rigtigt ?! .. ARGH, forvirring

Altså da jeg var i retten, og faderen ikke mødte op, spurgte jeg mht det hele, og om jeg skulle i retten mere. der fortalte 'dommeren' at jeg ikke skulle mere, nu handlede det hele om faderen.

Astrid's far blev derfor hentet i retten efter laaaang tid, og han anerkendte historien jeg havde fortalt, men ville have taget blodprøver.
Vi fik så taget blodprøver i dec. og i jan. ringede jeg til retten hvor jeg fik konstateret at faren stadig ikke havde taget sig sammen til blodprøver..
Jeg snakkede så med faderen i tirsdags hvor han fortalte han havde fået taget, så nu venter jeg på noget svar fra retten.

Men jeg tør næsten sige med 100% sikkerhed du IKKE skal i retten mere. Du kan jo ikke bevise mere.. Nu er det jo faderen og kommunen som skal blive enige om det økonomiske..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Sees

Astrids-mor skriver:

Altså da jeg var i retten, og faderen ikke mødte op, spurgte jeg mht det hele, og om jeg skulle i retten mere. der fortalte 'dommeren' at jeg ikke skulle mere, nu handlede det hele om faderen.

Astrid's far blev derfor hentet i retten efter laaaang tid, og han anerkendte historien jeg havde fortalt, men ville have taget blodprøver.
Vi fik så taget blodprøver i dec. og i jan. ringede jeg til retten hvor jeg fik konstateret at faren stadig ikke havde taget sig sammen til blodprøver..
Jeg snakkede så med faderen i tirsdags hvor han fortalte han havde fået taget, så nu venter jeg på noget svar fra retten.

Men jeg tør næsten sige med 100% sikkerhed du IKKE skal i retten mere. Du kan jo ikke bevise mere.. Nu er det jo faderen og kommunen som skal blive enige om det økonomiske..

Hold da op, sikke en omgang du har været igennem

Jeg har slet ikke været i retten endnu. Det eneste jeg har fået, er brev fra statsamtet om at det er ER Simon der er far til Emil, og at han havde 10 dage til at anerkende sig faderskabet.

Men så mener du at hvis han ikke gør det, så bliver han bare dømt, færdig bom, eller hva' ?

Anmeld

4. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MetteLetten skriver:

Hold da op, sikke en omgang du har været igennem

Jeg har slet ikke været i retten endnu. Det eneste jeg har fået, er brev fra statsamtet om at det er ER Simon der er far til Emil, og at han havde 10 dage til at anerkende sig faderskabet.

Men så mener du at hvis han ikke gør det, så bliver han bare dømt, færdig bom, eller hva' ?

jæpz...

for vil han fraskrive faderskabet skal du være med til at skrive under på det.
og han kan jo ikke skjule han ikk er far nu når der liegsom er blodprøvebevis, så han er da godt tosset hvis han ikk bare anerkender det.

Anmeld

4. februar 2010

Sees

Astrids-mor skriver:

jæpz...

for vil han fraskrive faderskabet skal du være med til at skrive under på det.
og han kan jo ikke skjule han ikk er far nu når der liegsom er blodprøvebevis, så han er da godt tosset hvis han ikk bare anerkender det.

Altså, skal jeg være ærlig, så skulle det ikke undre mig at han "glemmer" at anerkende det.

Det er over en måned siden jeg fik brevet med svaret på blodprøverne, og jeg har ikke hørt noget siden.
Jeg har snakket med statsamtet en gang, i sidste uge, og der sagde de at de endnu ikke havde modtaget noget fra Simon

Anmeld

4. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MetteLetten skriver:

Altså, skal jeg være ærlig, så skulle det ikke undre mig at han "glemmer" at anerkende det.

Det er over en måned siden jeg fik brevet med svaret på blodprøverne, og jeg har ikke hørt noget siden.
Jeg har snakket med statsamtet en gang, i sidste uge, og der sagde de at de endnu ikke havde modtaget noget fra Simon

kender alt for godt til det med mændenes 'hukomelse'....
Venter selv på nyt fra retten. Jeg ringede i starten a jan. og fik at vide hun havde sendt en rykker ud, men kunne ikke se der var sket mere i sagen, så hun ville snart sende den der person ud for at hente ham, inden politiet bliver sat ind over.
Jeg ved helt ærligt ikke hvor meget jeg kan stole på at han har fået taget blodprøverne, men må jo bare håbe..
Men datter bli'r snart et år:O

Anmeld

4. februar 2010

Sees

kender alt for godt til det med mændenes 'hukomelse'....
Venter selv på nyt fra retten. Jeg ringede i starten a jan. og fik at vide hun havde sendt en rykker ud, men kunne ikke se der var sket mere i sagen, så hun ville snart sende den der person ud for at hente ham, inden politiet bliver sat ind over.
Jeg ved helt ærligt ikke hvor meget jeg kan stole på at han har fået taget blodprøverne, men må jo bare håbe..
Men datter bli'r snart et år:O

Ej, men hvor er det bare typisk ..
Det er jo "bare" at sidde sin krussedulle og betale de penge, og så er den ikke længere.

Min søn bliver 9 mdr. i den her måned, og jeg synes bare det har trukket i langdrag.
Jeg tror jeg vil prøve at ringe til statsamtet igen i næste uge.

Anmeld

4. februar 2010

lillemunk

MetteLetten skriver:

Ja, det er noget af en regning han får
Jeg kunne også godt have søgt det der.. Hvad hedder det ?
undholderningsbidrag 1 måned før fødsel, tror jeg det hedder - Men jeg valgte at lade være, da jeg ikke ville gøre tingene værre end de var/er i forvejen.

Vil jeg heller ikke men tænker ... Kan det blive meget være... vi er uvenner fordi jeg ikke vil være med til han kommer til at stå som ukendt

Anmeld

4. februar 2010

Sees

lillemunk skriver:

Vil jeg heller ikke men tænker ... Kan det blive meget være... vi er uvenner fordi jeg ikke vil være med til han kommer til at stå som ukendt

Jamen det er jo ulovligt, så kan han være sur alt det han vil!
Ulovligt er det jo altså.
Tænk at være så følelseskold at man bare kan frasige sig sit eget kød og blod på den måde, det forstår jeg altså ingenting af

Anmeld

4. februar 2010

lillemunk

MetteLetten skriver:

Jamen det er jo ulovligt, så kan han være sur alt det han vil!
Ulovligt er det jo altså.
Tænk at være så følelseskold at man bare kan frasige sig sit eget kød og blod på den måde, det forstår jeg altså ingenting af

Se det gør jeg jo så heller ikke... og da slet ikke når manden vil ha et forhold til tvillingerne.

Anmeld

4. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MetteLetten skriver:

Ej, men hvor er det bare typisk ..
Det er jo "bare" at sidde sin krussedulle og betale de penge, og så er den ikke længere.

Min søn bliver 9 mdr. i den her måned, og jeg synes bare det har trukket i langdrag.
Jeg tror jeg vil prøve at ringe til statsamtet igen i næste uge.

lyder som en go idé, så vil jeg gribe knoglen og ringe til retten, hvis ikke der dukker papir op fra dem i løbet a i morgen og lørdag....
Det er virkelig også ufatteligt at mændene får så langt spil. Hvor svært kan det være at de bliver indkaldt -møder ikke op, og ja så SKAL DE BARE HENTES!!!!! ikk alt de fis med de får en rykker og jeg ved ikke hvad. Nej de skal jo ha det hårdt og kontant...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.