Faderskabstest.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.974 visninger
34 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Sees

Hej Kvinder.

Vi er kommet så langt i faderskabssagen at der kom svar på blodprøverne, mellem jul og nytår, og selvfølgelig viser de at det ER Simon der er far til Emil.
Der stod jo så i brevet at Simon havde 10 dage til at skrive under på det.
Nu er mit spørgsmål så - Hvad sker der hvis han ikke skriver under??
Skal vi så til og i retten og alt muligt?

Håber nogle kan hjælpe mig lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

ønskebørn74

MetteLetten skriver:

Hej Kvinder.

Vi er kommet så langt i faderskabssagen at der kom svar på blodprøverne, mellem jul og nytår, og selvfølgelig viser de at det ER Simon der er far til Emil.

Ja så skal i i retten.. Og i så fald gennemgår de hans økonomi og han risikerer at skulle betale mere... Så mon ikke han tager sig sammen

Anmeld

4. februar 2010

Sees

ønskebarn74 skriver:

Ja så skal i i retten.. Og i så fald gennemgår de hans økonomi og han risikerer at skulle betale mere... Så mon ikke han tager sig sammen

Okay.
Men hvad med sagens omkostninger?
Jeg må indrømme at jeg altså ikke har råd til advokat og sådan - Skal man have det ?

Undskyld alle disse spørgsmål, men jeg er virkelig på bar bund

Anmeld

4. februar 2010

ønskebørn74

MetteLetten skriver:

Okay.
Men hvad med sagens omkostninger?
Jeg må indrømme at jeg altså ikke har råd til advokat og sådan - Skal man have det ?

Undskyld alle disse spørgsmål, men jeg er virkelig på bar bund

Det er altid den dømte der skal betale gildet... Statsamtet sørger for dig Sådan var det i hvert fald for min veninde... Men ring dog og spørg!!

Anmeld

4. februar 2010

Sees

Det er altid den dømte der skal betale gildet... Statsamtet sørger for dig Sådan var det i hvert fald for min veninde... Men ring dog og spørg!!

Det var da skønt !
Men det er jo også super dumt, hvis han ikke skriver under, for dommeren i retten, vil vel bare fortælle ham det samme, som der står i brevet vi har modtaget.

Anmeld

4. februar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

MetteLetten skriver:

Det var da skønt !
Men det er jo også super dumt, hvis han ikke skriver under, for dommeren i retten, vil vel bare fortælle ham det samme, som der står i brevet vi har modtaget.

heej..

undskyld jeg lige skriver her inde men jeg skal igemmen det samme så ville bare høre hvor lang tid det tog ved diig før du fik svar om det var ham?? og hvor gammel var din søn da han fik taget blodprøverne=?

Anmeld

4. februar 2010

Sees

:)--30/10/09--:) skriver:

heej..

undskyld jeg lige skriver her inde men jeg skal igemmen det samme så ville bare høre hvor lang tid det tog ved diig før du fik svar om det var ham?? og hvor gammel var din søn da han fik taget blodprøverne=?

Hejsa.

Min søn var 5 mdr. da vi fik taget blodprøverne, i starten af november måned, og svaret fik vi mellen jul og nytår - Så der gik 6-7 uger før vi havde svaret, hvilket er meget normalt

Anmeld

4. februar 2010

N&J

MetteLetten skriver:

Hej Kvinder.

Hvor jeg håber for dig at han bare anerkender resultatet.. 

Knuz

Anmeld

4. februar 2010

Sees

NikitasMoar skriver:

Hvor jeg håber for dig at han bare anerkender resultatet.. 

Knuz

Tusinde tak
Det håber jeg også.
Jeg må indrømme at jeg ikke orker at skulle igennem en hel masse. 
Og så frygter jeg jo lidt at han kræver samkvem.
Det ville selvfølgelig være PERFEKT for Emil, men jeg er bare bange for at Simon (og især hans forældre) vil manipulere Emil imod mig.

Anmeld

4. februar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

MetteLetten skriver:

Hejsa.

Min søn var 5 mdr. da vi fik taget blodprøverne, i starten af november måned, og svaret fik vi mellen jul og nytår - Så der gik 6-7 uger før vi havde svaret, hvilket er meget normalt

okay.. tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.