håber I krydser for mig i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

Stort tillykke søde

tak sveske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

NoName

Caroline86 skriver:

hold da KÆFT en eksamen

Bestod! fik 4!!! YAY! (de overvejede endda at give mig 7, men det er FULDSTÆNDIG ligemeget!!! Jeg bestod!)

De 3 andre jeg var oppe med har tænkt sig at klage, men jeg gider ganske simpelt ikke.

Det var ikke kun sensor der var strid.. han var faktisk blid som et lam, sammenlignet med vores lærer Det var rent blodbad og det virkede som om hans eneste formål var at ydmyge os mest muligt og stille så svære spørgsmål at vi ikke havde en jordisk chance for at svare på dem!!!

Shit, det var barsk... og jeg var den sidste der skulle forsvare, så jeg overværede lige 3 slagtninger inden jeg selv skulle ind

Men men men... JEG BESTOD!!!!!!!!!

Nu har jeg barsel!!!!!

Danser lige en dans for dig i bedste danish dynamite stil med klaphat og hele molevitten...

Og det var Caroline og det var Caroline olé olé olééé...

Tillykke med karakteren ... Fedt det er overstået nu kan du hygge dig og vente på lille Laura, der kommer inden længe.

Majken 15+1

Anmeld

4. februar 2010

CSB

Tillykke herfra også..

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

Stort tillykke smukke.

Så skal du bare slappe af og nyde din barsel som for alvor starter i morgen kl 18.47 

Anmeld

4. februar 2010

lululupo

juhhhhhhhhh tillykke, så er det om at slappe lidt af nu!!!!!

Anmeld

4. februar 2010

LotteN

ihh sådan... stort tillykke herfra. hvor må det bare være skøønt at være færdig!!

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DianaMoar skriver:

Stort tillykke smukke.

Så skal du bare slappe af og nyde din barsel som for alvor starter i morgen kl 18.47 

du må jo ramme rigtigt på et eller andet tidspunkt

Anmeld

4. februar 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

hold da KÆFT en eksamen

Bestod! fik 4!!! YAY! (de overvejede endda at give mig 7, men det er FULDSTÆNDIG ligemeget!!! Jeg bestod!)

De 3 andre jeg var oppe med har tænkt sig at klage, men jeg gider ganske simpelt ikke.

Det var ikke kun sensor der var strid.. han var faktisk blid som et lam, sammenlignet med vores lærer Det var rent blodbad og det virkede som om hans eneste formål var at ydmyge os mest muligt og stille så svære spørgsmål at vi ikke havde en jordisk chance for at svare på dem!!!

Shit, det var barsk... og jeg var den sidste der skulle forsvare, så jeg overværede lige 3 slagtninger inden jeg selv skulle ind

Nu har jeg barsel!!!!!

Ejj hvor godt!!  Kæmpe tillykke med den og ikke mindst med, at du nu kan slappe af og nyde din barsel og de sidste dage inden Laura melder sin ankomst

Kram Dorthe

Anmeld

4. februar 2010

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

hold da KÆFT en eksamen

Nu har jeg barsel!!!!!

Stort tillykke søde!!!! Godt gået søster!!!

Anmeld

4. februar 2010

Tullebobs

Stort tillykke - godt gået, der må have været nerver på, når du havde overværet dine medstuderende blive "slagtet"...

Så er der velfortjent barsel til dig  og inden længe ligger den virkelige mening med det hele i dine arme.

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.