håber I krydser for mig i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Kruse90

krydser alt hvad jeg kan søøde

Spytter helt ned til dig
Og vil krydse.
regner med en sms når du er færdig

held og lykke skatte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Trolde_mor

Skal nemlig op og forsvare mit specialeseminar.

Skal være på skolen kl.12. eksamen starter 13.20 og så skulle vi gerne være færdige ca 4 timer efter... Det er mundtligt eksamen hvor vi er 4 studerende til stede samtidig, men fremlægger/bliver eksamineret én af gangen - jeg er selvfølgelig den sidste

Jeg har skrevet om bruges af konsulenter og teambuilding og skal udover at repetere opgavens indhold perspektivere og tænke videre, samt eksamineres i emner som kan relateres til opgaven

Jeps.. det bliver en laaaaaang dag! Specielt med de plukkeveer jeg har

Min tøj matcher farverne på præsentationen (og min case virksomheds logo) og jeg føler mig ret klar - helt klar bliver man vel aldrig!

Jeg regner med at bestå - og ikke mere end det! Bare jeg kan få afsluttet det speciale og gå på barsel på god samvittighed.

Glæder mig til at sætte mig i bilen efter eksamen, køre hjem og vide at der går MAX 2 uger før jeg sidder med prinsesse Laura i favnen

Kryds for mig!

Knus Caroline

Kydser alt hvad jeg kan for dig søde

Lyder til at du har godt styr på det, så er sikker på at det nok skal gå super godt, og at du i hvert fald består

Er sikker på at lille Laura, nok skal bringe sin mor held og opfører sig rigtig pænt

Uhh der er ikke længe til at hun er i dine arme, hvor dejligt

Anmeld

4. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Har i fået lejlighed hvor er det dejligt det jeg glad for at høre. 

Det har vi - hvilket er dejligt - men det er med meget blandede følelser... vi må kun have 1 hund i boligforeningen ... Jeg ved snart ikke om jeg skal være glad og taknemmelig eller smide mig på gulvet og skrige i vildensky..

Anmeld

4. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

uha, hvor spændende. Jeg skal nok også krydse alt hvad der kan krydses

Hvad er det for en uddanelse du er igang med, Caroline?

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mathildesmor skriver:

uha, hvor spændende. Jeg skal nok også krydse alt hvad der kan krydses

Hvad er det for en uddanelse du er igang med, Caroline?

tak!

Jeg læser serviceøkonomi med speciale i sport og event management. Er smadder glad for det, men trænger til et års pause (barsel) inden jeg vender tilbage, tager de sidste fag og skriver hovedopgave næste forår

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Det har vi - hvilket er dejligt - men det er med meget blandede følelser... vi må kun have 1 hund i boligforeningen ... Jeg ved snart ikke om jeg skal være glad og taknemmelig eller smide mig på gulvet og skrige i vildensky..

Hvor mange hunde har i? Ville det blivet opdaget om i har 1 el 2?

Anmeld

4. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Hvor mange hunde har i? Ville det blivet opdaget om i har 1 el 2?

Vi har "kun" 2.. jeg ved ikke om det ville blive opdaget, men lad os antage jeg tager begge med, og nogen klager, så bliver vi smidt ud, og får ikke lov at leje af boligforeningen igen med den begrundelse at vi ikke kan finde ud af at overholde reglerne... Dermed slet ikke sagt at tanken lurer i baghovedet at snige begge med, den ene er jo så lille, man ligger jo næsen ikke mærke til den :(

Anmeld

4. februar 2010

9510

Caroline86 skriver:

Skal være på skolen kl.12. eksamen starter 13.20 og så skulle vi gerne være færdige ca 4 timer efter... Det er mundtligt eksamen hvor vi er 4 studerende til stede samtidig, men fremlægger/bliver eksamineret én af gangen - jeg er selvfølgelig den sidste

Jeg har skrevet om bruges af konsulenter og teambuilding og skal udover at repetere opgavens indhold perspektivere og tænke videre, samt eksamineres i emner som kan relateres til opgaven

Min tøj matcher farverne på præsentationen (og min case virksomheds logo) og jeg føler mig ret klar - helt klar bliver man vel aldrig!

Jeg regner med at bestå - og ikke mere end det! Bare jeg kan få afsluttet det speciale og gå på barsel på god samvittighed.

Glæder mig til at sætte mig i bilen efter eksamen, køre hjem og vide at der går MAX 2 uger før jeg sidder med prinsesse Laura i favnen

Kryds for mig!

Knus Caroline

Anmeld

4. februar 2010

Malthesmoar

Caroline86 skriver:

Kryds for mig!

Knus Caroline

Anmeld

4. februar 2010

Neki

Jeg krydser alt hvad jeg kan....ligner faktisk kluddermor lige pt

Knæk og bræk

Neki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.