Skal nemlig op og forsvare mit specialeseminar.
Skal være på skolen kl.12. eksamen starter 13.20 og så skulle vi gerne være færdige ca 4 timer efter... Det er mundtligt eksamen hvor vi er 4 studerende til stede samtidig, men fremlægger/bliver eksamineret én af gangen - jeg er selvfølgelig den sidste 
Jeg har skrevet om bruges af konsulenter og teambuilding og skal udover at repetere opgavens indhold perspektivere og tænke videre, samt eksamineres i emner som kan relateres til opgaven 
Jeps.. det bliver en laaaaaang dag! Specielt med de plukkeveer jeg har 
Min tøj matcher farverne på præsentationen (og min case virksomheds logo) og jeg føler mig ret klar - helt klar bliver man vel aldrig!
Jeg regner med at bestå - og ikke mere end det! Bare jeg kan få afsluttet det speciale og gå på barsel på god samvittighed.
Glæder mig til at sætte mig i bilen efter eksamen, køre hjem og vide at der går MAX 2 uger før jeg sidder med prinsesse Laura i favnen 
Kryds for mig! 
Knus Caroline
Kydser alt hvad jeg kan for dig søde 
Lyder til at du har godt styr på det, så er sikker på at det nok skal gå super godt, og at du i hvert fald består

Er sikker på at lille Laura, nok skal bringe sin mor held og opfører sig rigtig pænt
Uhh der er ikke længe til at hun er i dine arme, hvor dejligt

Anmeld