håber I krydser for mig i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Vi har "kun" 2.. jeg ved ikke om det ville blive opdaget, men lad os antage jeg tager begge med, og nogen klager, så bliver vi smidt ud, og får ikke lov at leje af boligforeningen igen med den begrundelse at vi ikke kan finde ud af at overholde reglerne... Dermed slet ikke sagt at tanken lurer i baghovedet at snige begge med, den ene er jo så lille, man ligger jo næsen ikke mærke til den :(

Altså jeg havet gjort det jeg ved godt der er risikabekt men jeg havet sgu gjort det. Men jeg tillod mig os at have 3 katte i en lejlighed som man slet ikke måtte have dyr i. Man kan lyve det en vi passer for man må passe andres dyr op til 3 måneder mener jeg der er. Og så det vel bare og finde en der kan passe den hvis de kommer for at tjekke  Hov og jeg havet altså bestyren som nabo hi hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Bondepigen

Pøj pøj med det!!!

Anmeld

4. februar 2010

LotteN

Knæk og bræ caroline... glæder migti lat høre hvordan det gik...

og skænt du endelig kan se frem til en barsel, det bliver ski da lækkert...!

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Jeg krydser også hvad jeg kan.

Rigtig meget held og lykke, også med babyen

Knus Chatarina

Anmeld

4. februar 2010

Becks

Held og lykke smukke - Er sikker på du klarer det til UG, så du kan komme hjem og nyde de sidste MAX 14 dage til du får den smukkeste lille pige i armene

Og LineD? Held og lykke til dig også med den svære beslutning, bare husk, at den beslutning du vælger, er den rigtige

Anmeld

4. februar 2010

Sulajma

Held og lykke .. det skal nok gå godt

Vi glæder os til at høre det gode resultat når du kommer hjem, engang i eftermidddag!

Anmeld

4. februar 2010

lululupo

nejjj hvor spændende, vi krydser alt hvad vi kan.....

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

så er det snart!!!! 

Har lige talt med alle dem i gruppen inden os, og vores sensor er åbenbart VILDT strid!!! Han stiller spørgsmål som ikke har direkte forbindelse til opgaverne og det gør selvfølgelig at man bliver hylet ud af den, og desuden højst sandsynligt ikke kan svare på spørgsmålet fordi man har forberedt noget helt andet!

NU er jeg nervøs.....

Anmeld

4. februar 2010

CSB

Pøj pøj... krydser hvad der kan krydses. Det skal nok gå.. Sådan en censor skal bare have lidt igen - selvom jeg godt ved at man ikke rigtigt tør når man står der

... om 4 timer er der dømt BARSEL !!

Anmeld

4. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

så er det snart!!!! 

Har lige talt med alle dem i gruppen inden os, og vores sensor er åbenbart VILDT strid!!! Han stiller spørgsmål som ikke har direkte forbindelse til opgaverne og det gør selvfølgelig at man bliver hylet ud af den, og desuden højst sandsynligt ikke kan svare på spørgsmålet fordi man har forberedt noget helt andet!

NU er jeg nervøs.....

Du klarer den! Tror på dig. Knæk og bræk og tusind gange kluddermor herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.