håber I krydser for mig i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.558 visninger
54 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skal nemlig op og forsvare mit specialeseminar.

Skal være på skolen kl.12. eksamen starter 13.20 og så skulle vi gerne være færdige ca 4 timer efter... Det er mundtligt eksamen hvor vi er 4 studerende til stede samtidig, men fremlægger/bliver eksamineret én af gangen - jeg er selvfølgelig den sidste

Jeg har skrevet om bruges af konsulenter og teambuilding og skal udover at repetere opgavens indhold perspektivere og tænke videre, samt eksamineres i emner som kan relateres til opgaven

Jeps.. det bliver en laaaaaang dag! Specielt med de plukkeveer jeg har

Min tøj matcher farverne på præsentationen (og min case virksomheds logo) og jeg føler mig ret klar - helt klar bliver man vel aldrig!

Jeg regner med at bestå - og ikke mere end det! Bare jeg kan få afsluttet det speciale og gå på barsel på god samvittighed.

Glæder mig til at sætte mig i bilen efter eksamen, køre hjem og vide at der går MAX 2 uger før jeg sidder med prinsesse Laura i favnen

Kryds for mig!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Moderator

Naaaaiii

Held og lykke. Håber alt bare går rigtig godt. Så du kan slappe af og glæde dig til at blive mama

Anmeld

4. februar 2010

SaNiNa

Krydser alt hvad jeg kan søde...

pøj pøj

Anmeld

4. februar 2010

Heidi.

Selvfølgelig vil jeg det.. Glæder mig til at hører om hvordan det gik..

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Naaaaiii

Held og lykke. Håber alt bare går rigtig godt. Så du kan slappe af og glæde dig til at blive mama

jaaah! skal bare hygge mig såå meget... Først og fremmest skal jeg sy prinsessens mygge/fluenet færdigt

Kan slet ikke overskue tanken at jeg måske dumper Er vildt meget i tvivl om den her eksamen, for vi har ikke rigtig fået at vide hvad den går ud på...

Også derfor jeg har brug for en masse krydsede fingre

Anmeld

4. februar 2010

LineD

Pøjjj Pøøøøj SPYT SPYT

Knæk og bræk :) Det bliver svært at hoppe ned på boligforeningen og sige ja tak til den nye bolig med krydsede ben, men gør det hellere end gerne for dig søde

Anmeld

4. februar 2010

MTS

Held og lykke

Krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

Selvfølgelig smukke det ved du.

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

LineD skriver:

Pøjjj Pøøøøj SPYT SPYT

Knæk og bræk Det bliver svært at hoppe ned på boligforeningen og sige ja tak til den nye bolig med krydsede ben, men gør det hellere end gerne for dig søde

årh

Anmeld

4. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Pøjjj Pøøøøj SPYT SPYT

Knæk og bræk :) Det bliver svært at hoppe ned på boligforeningen og sige ja tak til den nye bolig med krydsede ben, men gør det hellere end gerne for dig søde

Har i fået lejlighed hvor er det dejligt det jeg glad for at høre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.