Husk årgang 0 i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Vidunderligeunger

så har jeg set næste tirsdags afsnit nogen der vil ha udløst spændingen om Christina???  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Piamama

Hej Alle sammen

Jeg er ret ny herinde, men har fuldt med på sidelinien i et stykke tid...

Med hensyn til at Christina klarer det hele selv og ikke har noget familie omkring sig... Hun har Christian og jeg, som har hjulpet hende MEGET det sidste 1,5 år. Hun er absolut ikke palle alene i verden om tingene - ej heller den sidste flytning, hvor det faktisk var Christian og jeg der bar stort set alle hendes ting derover fordi hun ikke var hjemme...

Der er så mange ting i ikke ser i programmerne fordi de kun varer 50 min, så man koger det sammen.

Hilsen Pia

Anmeld

3. februar 2010

Piamama

BlyViol skriver:

så har jeg set næste tirsdags afsnit nogen der vil ha udløst spændingen om Christina???  

Det i skal se eller hvad der sker lige nu?

Anmeld

3. februar 2010

frk Jensen

Piamama skriver:

Hej Alle sammen

Jeg er ret ny herinde, men har fuldt med på sidelinien i et stykke tid...

Med hensyn til at Christina klarer det hele selv og ikke har noget familie omkring sig... Hun har Christian og jeg, som har hjulpet hende MEGET det sidste 1,5 år. Hun er absolut ikke palle alene i verden om tingene - ej heller den sidste flytning, hvor det faktisk var Christian og jeg der bar stort set alle hendes ting derover fordi hun ikke var hjemme...

Der er så mange ting i ikke ser i programmerne fordi de kun varer 50 min, så man koger det sammen.

Hilsen Pia

Hey..

Det er sgu stort at i kan hjælpe hinanden, tager hatten af for jer..

Det er rigtigt at det ikke er alt man ser i programmet, så jeg tror nogen er meget hårde til at dømme ud fra det de ser de 50 min...

Steph klare sig SÅ flot, så fedt at se

Knus Betina

Anmeld

3. februar 2010

Ann-

BlyViol skriver:

ja..

hvor kan man se næste afsnit henne??

Anmeld

3. februar 2010

frk Jensen

december86 skriver:

ja..

hvor kan man se næste afsnit henne??

Det kan du se på sputnik..

Jeg nappede det lige her til formiddag

Anmeld

3. februar 2010

tristansmor

LineD skriver:

Ja jeg ved ikke om der er hold i det, men så et interview med dem hvor de fortalte det hele skrantede...

ja det skulle de have været, men skilsmissen er aflyst fordi de har fundet sammen igen!

Hvad er der for en spænding om christina, jeg har set næste uges afsnit men jeg syntes da ikke der var nogen speciel spænding om christina?

Anmeld

3. februar 2010

Ann-

tristansmor skriver:

ja det skulle de have været, men skilsmissen er aflyst fordi de har fundet sammen igen!

Hvad er der for en spænding om christina, jeg har set næste uges afsnit men jeg syntes da ikke der var nogen speciel spænding om christina?

hvem har fundet sammen igen??

Anmeld

3. februar 2010

frk Jensen

december86 skriver:

hvem har fundet sammen igen??

Emma´s mor og far..

Anmeld

3. februar 2010

Ann-

BetinaMørk skriver:

Emma´s mor og far..

okay, det havde jeg ikke lige opfanget, smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.