Husk årgang 0 i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

oo

Zette skriver:

Er det bare mig som bliver irriteret over at høre barnet Rakel tale? og brormand er en kopi

neeeej! jeg blir også sindssyg af dem! de taler sådan gok gok gok, som om de har lært et par manuskripter udenad. de er virkelig spøjse, men meget underholdene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

LinLin

Zette skriver:

Er det bare mig som bliver irriteret over at høre barnet Rakel tale? og brormand er en kopi

Rachel var længe om at snakke rent - men nu snakker hun bare ALT for voksent! Men det er jo super intelligente børn, der måske mangler lidt på den sociale side (med andre børn...)

Anmeld

2. februar 2010

Findusinde

Zette skriver:

Du er ikke den eneste! Mig og kæresten krummer tæer hver eneste gang de åbner munden..

Anmeld

2. februar 2010

smokin

KaMa skriver:

De er SÅ kloge og robotagtige.

Synes nu alligevel at de er søde. Nu kender vi dem jo så godt efterhånden.

Er ikke meget for Christians familie, men det skyldes nok, at de kom ind så sent. Kunne ret gode lide dem, de afløste.

Ja det er de, jeg synes bare ikke deres familie er så interessant og har altid syntes det var meget mærkeligt at deres forældre ikke boede sammen.Nu har jeg det selv tæt på livet da min kærestes storebror og hans kone også lever hver for sig, så det kan åbenbart godt fungere

Mathilde og Frederikke - de var så dejlige. Da jeg var yngre og arbejdede i supermarked i kasselinien betjente jeg ofte dem, og de sad altid for enden af kassebåndet.

Anmeld

2. februar 2010

Findusinde

Tjuhl skriver:

neeeej! jeg blir også sindssyg af dem! de taler sådan gok gok gok, som om de har lært et par manuskripter udenad. de er virkelig spøjse, men meget underholdene

Var vi de enste der bed mærke I at drengen spiste franskbrød med farvet kagekrymmel på?

Anmeld

2. februar 2010

Vial

Noget tyder på at Stephanies mor allerede har en ny kæreste til næste afsnit. Spændende at se, hvad hun nu har gravet frem

Synes, hun er SÅ sej. 4 børn og flytninger i tide og utide samt voldelig eks... pyyyhhh. Jeg var blevet indlag på den lukkede for længst.

Elsker bare Stephanie. Hun er så klog og hjælpsom. Grundlaget for det er måske lidt trist.

Anmeld

2. februar 2010

oo

Findusinde skriver:

Var vi de enste der bed mærke I at drengen spiste franskbrød med farvet kagekrymmel på?

NEJ! det var virkelig en pudsig morgenmad, syntes jeg

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Mor til David skriver:

Rachel var længe om at snakke rent - men nu snakker hun bare ALT for voksent! Men det er jo super intelligente børn, der måske mangler lidt på den sociale side (med andre børn...)

Enig det gør de klart. David slægter hende godt på. Min kæreste sagde idag "hvad siger drengen?" Og der var det så Rachel der åbnede munden.

Anmeld

2. februar 2010

Findusinde

KaMa skriver:

Noget tyder på at Stephanies mor allerede har en ny kæreste til næste afsnit. Spændende at se, hvad hun nu har gravet frem

Synes, hun er SÅ sej. 4 børn og flytninger i tide og utide samt voldelig eks... pyyyhhh. Jeg var blevet indlag på den lukkede for længst.

Elsker bare Stephanie. Hun er så klog og hjælpsom. Grundlaget for det er måske lidt trist.

Var der lige nogen der kunne gennemskue hvad det var Christina havde på halsen?? Det lignede noget brændmærke efter et eller andet..

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Tjuhl skriver:

Men de er satme kloge - det må jeg give dem. De vidste præcis hvem obama var og hvad han havde gjort osv. Og at de buede at Bush - det anede jeg sku da ikke

Hun læser jo iøvrigt altid!

Og hvad skete der for det der "morgenmad"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.