Husk årgang 0 i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

MorTilSnartFire <3

KaMa skriver:

Synes, at det ville være værre, hvis kaninerne bare blev hos en familie, som ikke interesserede sig for dem.

Man kunne måske have fundet et nyt hjem til dem, men der er nok masser af kaniner i omløb, så måske svært at få dem afsat.

Dog et dårligt signal at sende til børn, at man afliver dyr, hvis man hellere vil have et nyt

Man kan altid finde et nyt hjem til kaniner, der er altid nogen børn der får en kanin (Evt. giv dem gratis væk) Jeg vil bestemt heller ikke have de beholdte kaninerne, når de ikke interesserede sig for dem, men de skal bestemt ikke aflives

Og nej, netop ikke nogen god indflydelse at vise sine børn... "Dig gider jeg ikke lege med, du skal dø" Nej nej nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Zette skriver:

Det var mega klamt! Det vendte sig helt i mig. Så giv dem dog væk til et dyreinternat eller andre der kan få glæde af dem.

Og ham faren var bare så kold - "de blev aflivet"

Ja, hvad f***** er det for noget! Det gør man da ikke Jeg kan simpelthen ikke have det... Jeg var i forvejen ikke stor fan af den familie, men nu kan jeg da bestemt ikke lide dem! PUHA... !!

Anmeld

2. februar 2010

Sees

Findusinde skriver:

Var vi de enste der bed mærke I at drengen spiste franskbrød med farvet kagekrymmel på?

Hehe, nej - Det lod jeg også mærke til.
Jeg tænkte lidt - Moren er præst (eller uddannet præst) og faren apoteker, og de virker ellers til at have styr på det, og så spiser deres børn noget af det mest usunde man kan forstille sig til morgemad - Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Zette skriver:

Er det bare mig som bliver irriteret over at høre barnet Rakel tale? og brormand er en kopi

Ajjjj de er da for skønne

Anmeld

2. februar 2010

Bettemus

KaMa skriver:

"Er han lidt lysebrun i det?"... "Så er det Barack Obama"

Ha ha ha - verdens sejeste lillesøster

Hehe ja synes jeg er ret godt gået, at hun vidste det 

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Findusinde skriver:

Var vi de enste der bed mærke I at drengen spiste franskbrød med farvet kagekrymmel på?

Det skulle vist være ret normalt i holland... siger min kloge mand det er da vist egentlig heller ikke meget værre end mange af de "morgenmadsprodukter" vi kan købe :-s

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Neeeeiiiii det glemte jeg skimse æv æv  Må lige ha opsnuset hvornår genudsendelsen kommer!!!!!

Anmeld

2. februar 2010

Findusinde

TbCp skriver:

Det skulle vist være ret normalt i holland... siger min kloge mand det er da vist egentlig heller ikke meget værre end mange af de "morgenmadsprodukter" vi kan købe :-s

Hehe, det var nu ikke med tanken om det var sundt eller ej.. Synes bare det var en mærkelig blanding..

Anmeld

2. februar 2010

Bettemus

KaMa skriver:

Noget tyder på at Stephanies mor allerede har en ny kæreste til næste afsnit. Spændende at se, hvad hun nu har gravet frem

Synes, hun er SÅ sej. 4 børn og flytninger i tide og utide samt voldelig eks... pyyyhhh. Jeg var blevet indlag på den lukkede for længst.

Elsker bare Stephanie. Hun er så klog og hjælpsom. Grundlaget for det er måske lidt trist.

Gætter på, at det er Christian hun er fundet sammen med igen

Jeg synes også hun er mega sej. Hun har bare klaret alt alene, det er jo ikke meget familie hun har omkring sig.

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Findusinde skriver:

Hehe, det var nu ikke med tanken om det var sundt eller ej.. Synes bare det var en mærkelig blanding..

Nej det var godt nok klamsi :-$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.