Husk årgang 0 i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Bettemus

Piamama skriver:

Hej Alle sammen

Jeg er ret ny herinde, men har fuldt med på sidelinien i et stykke tid...

Med hensyn til at Christina klarer det hele selv og ikke har noget familie omkring sig... Hun har Christian og jeg, som har hjulpet hende MEGET det sidste 1,5 år. Hun er absolut ikke palle alene i verden om tingene - ej heller den sidste flytning, hvor det faktisk var Christian og jeg der bar stort set alle hendes ting derover fordi hun ikke var hjemme...

Der er så mange ting i ikke ser i programmerne fordi de kun varer 50 min, så man koger det sammen.

Hilsen Pia

Det synes jeg er rigtig flot at I har gjort. Det kommer jo også børnene til gode, at man som voksne kan hjælpe hinanden.

Men hendes familie er stadig rigtig langt væk. Jeg ved selv, hvordan det er at ens familie er langt væk, og det kan være rigtig hårdt. Især når man står midt i en krise situation. Men så er det jo bare rigtig dejligt at hun har så gode venner som jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
BetinaMørk skriver:

Emma´s mor og far..

Har de været gået fra hinanden??? - Det er gået min næse forbi

Anmeld

3. februar 2010

Halbschön

Tjuhl skriver:

NEJ! det var virkelig en pudsig morgenmad, syntes jeg

i folkeskolen gik jeg i klasse med en pige som oprindeligt var fra Holland... Hver dag havde hun hvidt franskbrød med i madpakken med sådan noget farvet krymmel. En dag spurgte vi hende direkte hvorfor hun spiste sådan, og vi fik svaret at i Holland er det ligesom pålægschokolade som vi har herhjemme...

Hmm - underligt! Det hører sig til på en kage

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Hvad fanden skulle jeg gøre uden alle jer med gode huskere???? Årgang 0 ville i hvert fald ellers blive glemt her hjemme, men NU husker jeg det

Du må have dig et mediecenter...det er GENIALT....vi kan optage to programmer på samme tid...sætte den til at optage serier...så vi ikke glemmer dem...og spole over alle reklamerne.... Vi ser aldrig noget direkte mere....kun nyhederne.....;-)

knus jill

Anmeld

3. februar 2010

Mum33

Undskyld jeg påpeger det, men syntes virkelig dette er en usmagelig tråd.

Sidde og rakke ned på folk og deres børn. Troede sku folk herinde havde bedre ting at spendere deres tid med.

Familierne er meget forskellige, men ligsom os herinde prøver de at få ægteskab, børn, job, osv til at gå op i en højere enhed - og de klarer der godt.

Beklager mit sure opstød .....

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

KaMa skriver:

Rachel har et sjovt selvbillede:

De går forbi en vandpyt, som har form som et hjerte, og hun konkluderer straks, at det er fordi, at hun og hendes mor har gået der før.

Derudover huske vi vel alle sammen hendes gyldne kommentar i en ny børnehave/skole: Er I glade for at se mig?

Tror, at begge børn har nogle lidt krøllede hjerner - på godt og ondt.

hahaha...jeg griner for vildt når de snakker...det er da bare skide underholdende.....specielt den der..." er i glade for at se mig".....eller "jeg trækker cyklen, det er trods alt min cykel.....det der...trods alt...hehe...rigtig gammelkloge er de.....kender det fra min nevø..han er også gammelklog...snakker dog normalt men siger mange sjove og kloge ting...hehe...og kan da overhovedet ikke lade vær at trække på smile båndet;-)

børn er da dejlige

knus jill

Anmeld

3. februar 2010

Lærke90

EJ øv glemte at se det igår  POKKERS

er der nogen af jer som ved om det bliver genudsendt ?

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Lærke90 skriver:

EJ øv glemte at se det igår  POKKERS

er der nogen af jer som ved om det bliver genudsendt ?

smiler...jep..tjekker da lige...det kan man se på den optagelse fra igår på vores skide tjekket mediecenter ( hehe kærestens elektronikgrej) kommer dog mig til gavn...nånå...;-)

genudselndelse "01/03" lørdag den 13.feb kl 13,05

knus jill

Anmeld

3. februar 2010

Lærke90

jillkolsbjerg skriver:

smiler...jep..tjekker da lige...det kan man se på den optagelse fra igår på vores skide tjekket mediecenter ( hehe kærestens elektronikgrej) kommer dog mig til gavn...nånå...;-)

genudselndelse "01/03" lørdag den 13.feb kl 13,05

knus jill

okay det lyder godt .. tusind tak

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

Lærke90 skriver:

okay det lyder godt .. tusind tak

så lidt;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.