Husk årgang 0 i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

frk Jensen

Schhhh.. Jeg har set snig premiere af det på sputnik..

Men jeg SKAL se det i aften også...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg glæder mig også som en sindsyg!!!..

Men jeg glæder mig ikke til at Tom skal køre på arbejde lige om lidt

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Fantastisk, havde ikke lige opfattet at det skulle starte i aften

Anmeld

2. februar 2010

oo

LineD skriver:

Emmas forældre måske skal skilles,

WHAT?!

Anmeld

2. februar 2010

oo

Zafir skriver:

Jeg glæder mig også som en sindsyg!!!..

Men jeg glæder mig ikke til at Tom skal køre på arbejde lige om lidt

nej, det kan jeg dælme godt forstå er det slemt på sjælland stadig? hernede er det helt overstået nu...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

nej, det kan jeg dælme godt forstå er det slemt på sjælland stadig? hernede er det helt overstået nu...

Han er kørt... Det sner ikke oppefra mere, ligeher, men det fyr og der er STORE driver...

Men han har tæpper, termokedeldragt, skovle og pandelampe og lygte... Mmm... Så jeg håber han når frem også har han lidt over 2 timer til at nå på arbejde...

Anmeld

2. februar 2010

LineD

Tjuhl skriver:

WHAT?!

Ja jeg ved ikke om der er hold i det, men så et interview med dem hvor de fortalte det hele skrantede...

Anmeld

2. februar 2010

oo

Zafir skriver:

Han er kørt... Det sner ikke oppefra mere, ligeher, men det fyr og der er STORE driver...

Men han har tæpper, termokedeldragt, skovle og pandelampe og lygte... Mmm... Så jeg håber han når frem også har han lidt over 2 timer til at nå på arbejde...

øv min mor sagde igår, at man altid skulle have fyrfadslys med i bilen, for et enkelt tændt fyrfadslys kunne sørge for at man ikke frøs helt til is indeni i bilen mens man fx ventede på hjælp (ved ikke om det er rigtigt, min mor er som regel fuld af mærkelige ideer, men et fyrfardslys i handskerummet fylder jo ikke meget )

Anmeld

2. februar 2010

oo

LineD skriver:

Ja jeg ved ikke om der er hold i det, men så et interview med dem hvor de fortalte det hele skrantede...

oh no! så kan klokken pludselig ikke blive 20 hurtigt nok

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

øv min mor sagde igår, at man altid skulle have fyrfadslys med i bilen, for et enkelt tændt fyrfadslys kunne sørge for at man ikke frøs helt til is indeni i bilen mens man fx ventede på hjælp (ved ikke om det er rigtigt, min mor er som regel fuld af mærkelige ideer, men et fyrfardslys i handskerummet fylder jo ikke meget )

Okay. Det har jeg aldrig hørt det trick... Men det er da vildt smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.