Jer med jeres skide kager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

N&J

qp skriver:

Synes de kagedamerne er røv syge!!

Så så cuz.. med den statusbesked må du da kunne få tankerne hen på noget andet.. hehe..

Lad nu vær med at had mig når jeg ligger et billede af min første kage ind.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

qp

NikitasMoar skriver:

Så så cuz.. med den statusbesked må du da kunne få tankerne hen på noget andet.. hehe..

Lad nu vær med at had mig når jeg ligger et billede af min første kage ind.. 

Lav en kage formet som en penis, så skal jeg sgu nok spise den *griner*... ja er det ik en lækker statusbesked? hehe... Glæææææææææder mig til fredag

Anmeld

2. februar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Zafir skriver:

Gad vide, hvad der skal være I en slankekage???... Mmm...

Man kan jo godt bage bunde med frugt-fiber i ... også kunne man lave creme på noget andet end fløde Når jeg laver det dersens pose-creme, så bruger jeg skummetmælk... også med en masse frugt i. Man kan vel også lave noget snask med bær og yougurt og sådan... Og lidt husblas...

Det må da kunne lade sig gøre

Det kan man godt.. 

Jeg lavede en for nogle år siden til Allans fødselsdag. 

3 forskellige lag mousse uden sukker og fløde. Kun frugt, græsk yogurt, vanilie og sød (kunstig sødemiddel) og en bund lavet på kartoffel, mayonaise mm. og gæsterne kunne lide den. Det eneste de kommenterede var det manglende sukker-rush. 

Tror jeg fandt den på de danske vægtkonsulenters hjemmeside imellem opskrifterne.

Skal se om jeg kan finde den frem igen.  

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Mine tænder løber i vand når jeg glor på jeres kager og det er simpelthen for fejt!

Måske fedt for jer, at vise jeres kreationer frem her inde, men for os andre der prøver at leve lidt mere grønt er det ONDSKAB uden lige....!!  

LOL så kan du lære det... jeg giver altid kagerne væk, og alligevel har jeg taget snart 5 kilo på siden lige før jul..... suk....

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Lav en kage formet som en penis, så skal jeg sgu nok spise den *griner*... ja er det ik en lækker statusbesked? hehe... Glæææææææææder mig til fredag

Hehe jeg har tænkt på den status, men vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive til det.....

ven elle kæreste dog?

Anmeld

2. februar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

LOL så kan du lære det... jeg giver altid kagerne væk, og alligevel har jeg taget snart 5 kilo på siden lige før jul..... suk....

Ja giver væk? - Det er KUN fordi du er interesseret i, at dem der æder dine kager skal blive fede!! Evil woman!!

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Ja giver væk? - Det er KUN fordi du er interesseret i, at dem der æder dine kager skal blive fede!! Evil woman!!

hehehhe nej det er fordi jeg ikke selv kan æde skidtet når først de er lagt sammen hahahah...

alt ting hver for sig, sagtens, men lagt sammen,

Anmeld

2. februar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Hehe jeg har tænkt på den status, men vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive til det.....

ven elle kæreste dog?

Kæreste?   Næ nej... ham her er rent knaldemateriale!! ... Der er sgu ik så meget kærestepotentioale over ham MEN vi hygger os mega meget og det er det gælder om.. What a fuck, my goooooooooooood!

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

qp skriver:

Kæreste?   Næ nej... ham her er rent knaldemateriale!! ... Der er sgu ik så meget kærestepotentioale over ham MEN vi hygger os mega meget og det er det gælder om.. What a fuck, my goooooooooooood!

Det kender jeg godt, det er skide skægt.... havde først 1, så fik han kæreste på, så 1 ny og ham har jeg så lige sendt til canada... skide ærgerligt med den sidste for vi arrangerede det altid så vi kunne sove sammen også.... så der blev også puttet i arm hehehehehhe....

Anmeld

2. februar 2010

qp

mariamiss6 skriver:

Det kender jeg godt, det er skide skægt.... havde først 1, så fik han kæreste på, så 1 ny og ham har jeg så lige sendt til canada... skide ærgerligt med den sidste for vi arrangerede det altid så vi kunne sove sammen også.... så der blev også puttet i arm hehehehehhe....

Ahh jamen det er jo ren lækkerier - meeeeeeeeeget lækrere end jeres skide kager!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.