Jer med jeres skide kager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Stumpen

Zafir skriver:

Måske kunne man lave en lille slanke-kage???

Du går bare i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Maria P

jeg er heldig at have det lige omvendt, jeg spiste vildt meget slik chips kage og sodavand før jeg blev gravid.. men nu er den lækreste snack tomat

men jeg får helt vildt lyst til at være kreativ og lave cupcakes når jeg kigger på de flotte kager...

jeg elsker at lave noget til andre, det skal bare se meget indbydende ud... men kæresten er ikke så vild med kage, og hunden må jo ikke få for meget.. så jeg venter til baby shower..

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Du går bare i gang

Gad vide, hvad der skal være I en slankekage???... Mmm...

Man kan jo godt bage bunde med frugt-fiber i ... også kunne man lave creme på noget andet end fløde Når jeg laver det dersens pose-creme, så bruger jeg skummetmælk... også med en masse frugt i. Man kan vel også lave noget snask med bær og yougurt og sådan... Og lidt husblas...

Det må da kunne lade sig gøre

Anmeld

2. februar 2010

Stumpen

Zafir skriver:

Gad vide, hvad der skal være I en slankekage???... Mmm...

Man kan jo godt bage bunde med frugt-fiber i ... også kunne man lave creme på noget andet end fløde Når jeg laver det dersens pose-creme, så bruger jeg skummetmælk... også med en masse frugt i. Man kan vel også lave noget snask med bær og yougurt og sådan... Og lidt husblas...

Det må da kunne lade sig gøre

Jeg tror ikke du kan lave en slanke-lagkage, men en mindre fed klart

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Jeg tror ikke du kan lave en slanke-lagkage, men en mindre fed klart

Jaja... Man ka ikke lave en, der svarer til at drikke en nupo-shake haha

Men altså - mindre fed ja

Anmeld

2. februar 2010

Stumpen

Zafir skriver:

Jaja... Man ka ikke lave en, der svarer til at drikke en nupo-shake haha

Men altså - mindre fed ja

Du vil blive millionær hvis du kunne opfinde sådan en kage, der svarer til en portion nupo

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Du vil blive millionær hvis du kunne opfinde sådan en kage, der svarer til en portion nupo

Det må nok vente til jeg er på barsel hehe... Ellers har man ikke tid den slags

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

NikitasMoar skriver:

Jeg var lidt for tyk (tror måske vi er nogenlunde den samme størelse) jeg spidste fuldstændig hvad jeg ville under graviditeten og endte kun med at tage 9 kg på, så ikke altid at det usunde sætter sig.. hehe, jeg tabte mig 7 kg ekstra da jeg havde født.. så nyd det bare lidt, det kunne jo være at du var lige så heldig som mig... 

Tager jeg som et kompliment, for syntes bestemt ikke du ser særlig tyk ud.... Tror det er mit billede der snyder!

Jeg har endnu ikke taget på, jeg vejer 1 kg mindre end da jeg blev gravid og vil gerne holde det så længe så muligt.... Da jeg 3 mdr efter fødsel skal i min brudekjole

Hmm, har lige lagt en chokoladekage sammen og proppet i ovnen

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

Zafir skriver:

Det må nok vente til jeg er på barsel hehe... Ellers har man ikke tid den slags

Du ville få SÅ mange venner herinde Zafir!!!!!

Anmeld

2. februar 2010

N&J

Tager jeg som et kompliment, for syntes bestemt ikke du ser særlig tyk ud.... Tror det er mit billede der snyder!

Jeg har endnu ikke taget på, jeg vejer 1 kg mindre end da jeg blev gravid og vil gerne holde det så længe så muligt.... Da jeg 3 mdr efter fødsel skal i min brudekjole

Hmm, har lige lagt en chokoladekage sammen og proppet i ovnen

Det er faktisk slet ikke ud fra billedet, men ud fra hvad du selv har skrevet tidligere.. mener vi har været inde på vægt før under en tråd hvor der er en der har spurgt til graviditet når man var overvægtig eller havde lidt ekstra sul på kroppen.. tror nemlig vores vægt ligner hinanden.. men ja det var en kompliment, jeg syntes nu sjældent at man kan se at man måske vejer lidt ekstra.. altså tror da at de færeste havde regnet med at jeg vejede 88 før min graviditet, selv min læge var overrasket.. vi er bare nogen der bærer det enorm godt..  spis du din chokoladekage med god samvittighed.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.