Jer med jeres skide kager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

LouiseNielsen

NikitasMoar skriver:

Det er faktisk slet ikke ud fra billedet, men ud fra hvad du selv har skrevet tidligere.. mener vi har været inde på vægt før under en tråd hvor der er en der har spurgt til graviditet når man var overvægtig eller havde lidt ekstra sul på kroppen.. tror nemlig vores vægt ligner hinanden.. men ja det var en kompliment, jeg syntes nu sjældent at man kan se at man måske vejer lidt ekstra.. altså tror da at de færeste havde regnet med at jeg vejede 88 før min graviditet, selv min læge var overrasket.. vi er bare nogen der bærer det enorm godt..  spis du din chokoladekage med god samvittighed.. 

Jaa, men ser nok tit sig selv større end man egentlig er... Kunne være sjovt at sætte et helkrops billede på, og høre folks mening om ens vægt...  Ku være man blev glædelig overrasket....

Ja den bliver spist med go samvittighed, for syntes godt jeg kan tillade mig det... Bare jeg ikke gør det hver gang jeg har lyst til det, for så ville jeg kunne trille til Fg når jeg får veer....

Mere end maven giver grund til i forvejen selvfølgelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

N&J

LouiseLarsen skriver:

Jaa, men ser nok tit sig selv større end man egentlig er... Kunne være sjovt at sætte et helkrops billede på, og høre folks mening om ens vægt...  Ku være man blev glædelig overrasket....

Ja den bliver spist med go samvittighed, for syntes godt jeg kan tillade mig det... Bare jeg ikke gør det hver gang jeg har lyst til det, for så ville jeg kunne trille til Fg når jeg får veer....

Ja.. trille kunne jeg sku også til sidst.. skal I ikke også snart have en ny mave tråd.. selvom jeg ikke selv har mave på længere, så syntes jeg det er så hyggeligt at se alle jer andres.. 

Ja, det kunne være vi skulle lave en tråd, gæt en vægt.. heh, så kunne det være ekstra sjovt at lave mændene svare, de er nok dem der mener vi vejer mindst.. det er en selv der er kritisk.. 

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

NikitasMoar skriver:

Ja.. trille kunne jeg sku også til sidst.. skal I ikke også snart have en ny mave tråd.. selvom jeg ikke selv har mave på længere, så syntes jeg det er så hyggeligt at se alle jer andres.. 

Ja, det kunne være vi skulle lave en tråd, gæt en vægt.. heh, så kunne det være ekstra sjovt at lave mændene svare, de er nok dem der mener vi vejer mindst.. det er en selv der er kritisk.. 

Jooo det er ved at være længe siden der har kørt en mave tråd, og der sker jo meget på kort tid med de dejlige maver.... Såå det opretter jeg lige senere, medmindre der er en der er hurtigere end mig....

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Kunne faktisk være rigtig sjovt at se hvad andre folk vil sige at man vejede.. Jeg er en stor pige, og min vægt er aaaaaaaaalt for høj.. har en veninde som også er rigtig stor.. synes hun er større end mig, og bruger også større str tøj... men jeg vejer mest! hmm... hvor f***** sidder de kilo så? udover lige mave og lår! iiih., jeg må snart igang med at få det smidt!

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Renée88 skriver:

Kunne faktisk være rigtig sjovt at se hvad andre folk vil sige at man vejede.. Jeg er en stor pige, og min vægt er aaaaaaaaalt for høj.. har en veninde som også er rigtig stor.. synes hun er større end mig, og bruger også større str tøj... men jeg vejer mest! hmm... hvor f***** sidder de kilo så? udover lige mave og lår! iiih., jeg må snart igang med at få det smidt!

Ja sådan tænker jeg også tit...

Andreas kan fx godt sidde og se noget i tv også siger han, hun er da godt nok tyk hende der, hvor jeg så kan tænke, øhh jeg er altså større!! Hehe

Anmeld

2. februar 2010

CS

Selvfølgelig er det ordet KAGER der blinker lige ind på min nethinde i bøjet neon  og allerede der er jeg hooked - har nu så meget lyst til kage, at jeg overvejer at begive mig ud i snestormen for at hente en stor lækker blød rund fyldt uhhhhmmmm kage... så er man virkelig gravid!!

Anmeld

2. februar 2010

Pia

Jeg syntes da bare slet og ret at alle i krative kvinder skal komme igang med og lave en masse små kager og så sender i dem ellers ud til os der ikke er så kreative.. så skal vi gerne komme med vores konsktruktive krititk..
Og med alt det "pral" i kommer med , med dine fine kager er det mindste da i kan gøre og sende smagsprøver rundt

Så kom igang de damer....

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Du ville få SÅ mange venner herinde Zafir!!!!!

Så må jeg hellere lade være jeg føler mig ret elsket allerede...

Anmeld

2. februar 2010

CS

Pia skriver:

Jeg syntes da bare slet og ret at alle i krative kvinder skal komme igang med og lave en masse små kager og så sender i dem ellers ud til os der ikke er så kreative.. så skal vi gerne komme med vores konsktruktive krititk..
Og med alt det "pral" i kommer med , med dine fine kager er det mindste da i kan gøre og sende smagsprøver rundt

Så kom igang de damer....

Haha ja fuldkommen enig Pia - og for pokker en go ide

Anmeld

2. februar 2010

qp

Synes de kagedamerne er røv syge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.