Jer med jeres skide kager!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.950 visninger
43 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

qp

Mine tænder løber i vand når jeg glor på jeres kager og det er simpelthen for fejt!

Måske fedt for jer, at vise jeres kreationer frem her inde, men for os andre der prøver at leve lidt mere grønt er det ONDSKAB uden lige....!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Bondepigen

qp skriver:

Mine tænder løber i vand når jeg glor på jeres kager og det er simpelthen for fejt!

Måske fedt for jer, at vise jeres kreationer frem her inde, men for os andre der prøver at leve lidt mere grønt er det ONDSKAB uden lige....!!  

Du kan da bare lade være at kigge på kagesiden...

Anmeld

2. februar 2010

CRS

Endelig en kage debat!!!! HVORDAN FAN KAN I VÆRE SÅ F...... Kreative!!!!??? Jeg hader jer og jeres lorte flotte kager!!!!LÆS (jeg er en mand, er ikke spor kreativ og forstår ikke halvdelen af de udtryk i bruger, har dog lavet et par lagkager til fødselsdage og ja de var kamp grimme)             

Anmeld

2. februar 2010

Corn

Ja man fristes.... Og især så svag som jeg er

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Normalt hader jeg kage, og jeg gider ikke engang forsøge at spise en kage fordi den ser lækker ud... Men min graviditet har gjort et eller andet ved mig. Jeg skal bare have kage, og helst chokolade kage med brun glassur. Men jeg holder mig fra det i forsøg på at blive ved med at holde vægten, men hvor nemt er det lige når man hver gang man logger herind så findes der en ny skide kage indlæg... ØV ØV, siger jeg!

Anmeld

2. februar 2010

Dictes mor

CRS skriver:

Endelig en kage debat!!!! HVORDAN FAN KAN I VÆRE SÅ F...... Kreative!!!!??? Jeg hader jer og jeres lorte flotte kager!!!!LÆS (jeg er en mand, er ikke spor kreativ og forstår ikke halvdelen af de udtryk i bruger, har dog lavet et par lagkager til fødselsdage og ja de var kamp grimme)            

Heldigvis er det ikke udseendet på kagerne, der er det vigtige, men smagen, og personligt synes jeg, at den topping, som hedder MMF (er lavet af marshmellow) ikke smager godt, næhh giv mig hellere en god og grim kage at spise

Anmeld

2. februar 2010

Dictes mor

LouiseLarsen skriver:

Normalt hader jeg kage, og jeg gider ikke engang forsøge at spise en kage fordi den ser lækker ud... Men min graviditet har gjort et eller andet ved mig. Jeg skal bare have kage, og helst chokolade kage med brun glassur. Men jeg holder mig fra det i forsøg på at blive ved med at holde vægten, men hvor nemt er det lige når man hver gang man logger herind så findes der en ny skide kage indlæg... ØV ØV, siger jeg!

Åh nu siger du lige chokolade kage, mmm, det kunne jeg da vist godt spise

Anmeld

2. februar 2010

Stumpen

Jeg er så dybt misundelig!!! MEN ved at min tålmodoghed ikke rækker til det og at jeg synes det virker lige dyrt nok, MEN hvor ville jeg nyde at smække sådan en kage ind foran familien og se dem måbe (forhåbentlig fordi den er flot &nbsp

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Måske kunne man lave en lille slanke-kage???

Anmeld

2. februar 2010

N&J

LouiseLarsen skriver:

Jeg var lidt for tyk (tror måske vi er nogenlunde den samme størelse) jeg spidste fuldstændig hvad jeg ville under graviditeten og endte kun med at tage 9 kg på, så ikke altid at det usunde sætter sig.. hehe, jeg tabte mig 7 kg ekstra da jeg havde født.. så nyd det bare lidt, det kunne jo være at du var lige så heldig som mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.