Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: Jeg skal 8 dage afsted med børnene og deres far til Disney world I Paris og så skal vi bo lidt der fra ved et stort badeland og familie område.. det glæder vi os meget til... Planen var faktisk 8 dage syd på, ved pool, strand og vand... men vi valgte at lave det om i sidste øjeblik og bestilte det her i stedet for - vi rejser i slutningen af uge 29 .... - Det er vores første ferie ud af landet ... Så jeg glæder mig meget og det gør ungerne virkelig også... Knus Pia, Som kun mangler at finde en masse barnepiger til mine dyr... !!!! SUK...
Jeg skal 8 dage afsted med børnene og deres far til Disney world I Paris og så skal vi bo lidt der fra ved et stort badeland og familie område.. det glæder vi os meget til... Planen var faktisk 8 dage syd på, ved pool, strand og vand... men vi valgte at lave det om i sidste øjeblik og bestilte det her i stedet for - vi rejser i slutningen af uge 29 .... - Det er vores første ferie ud af landet ... Så jeg glæder mig meget og det gør ungerne virkelig også...
Knus Pia, Som kun mangler at finde en masse barnepiger til mine dyr... !!!! SUK...
Jeg passer hus i den uge, ellers ville jeg gerne have hjulpet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tager en uge til Tyrkiet med min nevø på 12 år.. Vi rejser den 30/6..
Og i uge 33 skal jeg en uge til lalandia med min dejlige veninde og skønne gudsøn på 2 år..
Pia. skriver: Det er jo mange dyr søde... Hunde, kat, kaniner, hamster og fisk.... Skidt med så mange dyr når man skal rejse så lang tid... Hvor bor din søster henne ?
Det er jo mange dyr søde... Hunde, kat, kaniner, hamster og fisk.... Skidt med så mange dyr når man skal rejse så lang tid...
Hvor bor din søster henne ?
Hun bor ved køge. Men jeg kan jo spørge hende hun elsker dyr og arbejder os med dyr i hverdagene men kan spørge hende om hun vil.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128