Sommerferie, hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
32 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

et-ønske

Hej,

Så er sommerferien godkendt fra jobbet  Men hvad skal jeg dog lave med min datter (4 år) ?? Vi har ferie i ugerne 30+31+32, Min familie har "selvfølgelig" tilbudt samvær og diverse udflugter. Men hvad skal vi ellers finde på? Jeg er total blank, det hjælper naturligvis heller ikke på det at pengene ikke er for store til at rejser for (det har jeg nu heller ikke lyst til!)

Har i nogle gode ideer??

/Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Kvindemin

Luna3 skriver:

Hej,

Så er sommerferien godkendt fra jobbet  Men hvad skal jeg dog lave med min datter (4 år) ?? Vi har ferie i ugerne 30+31+32, Min familie har "selvfølgelig" tilbudt samvær og diverse udflugter. Men hvad skal vi ellers finde på? Jeg er total blank, det hjælper naturligvis heller ikke på det at pengene ikke er for store til at rejser for (det har jeg nu heller ikke lyst til!)

Har i nogle gode ideer??

/Ditte

Hvor bor i henne??

I kan tage i dyreparker, zoo, tage på camping - bare du og hende og rigtig give jer tid til hinanden, leje en hytte i et 'sommerland', tage til lufthavnen og kigge på stooore flyvemaskiner, pakke en kurv med en masse mad og lækker frugt og tage ud i det fri et par timer 

Uh der er mange 'små' ting, men gode ting - hvis det er sådan noget du havde tænkt dig??

Vi tager Celina med til kreta en uge her til Maj, det var såå godt sidste år

Knus Christina

Anmeld

1. februar 2010

Vingummien

Vi kender en lille familie på Sjæland som jeg har mødt via navlestreng, dem skal vi i sommerhus med, ender vist med at det bliver Ebbeltoft vi skal til, skal nok blive rigtigt hyggeligt, deres pige er 5 timer yngre end EMil og så skal de have en ny er om et par uger. Så en rigtig familie ferie og så er det billig da vi er 2 om sommerhuset

Skal lige siges at vi har mødt dem før og været sammen med dem før hehe

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

Her bliver det en splittet sommerferie... Faderen kommer ikk til at holde ferie med bette og jeg... Har det før os...

Skal have det hele til at hænge sammen med dagplejen osv...

Anmeld

2. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det bliver nok til costa del terresse, da jeg har termin 8 juli

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Vi lejer et sommerhus et sted...

Vi skal vi giftes og holde barnedåb d 3 juli, så pengene er lidt små i år.

Anmeld

2. februar 2010

Bettemus

Luna3 skriver:

Hej,

Har i nogle gode ideer??

/Ditte

Camping vil være mit forslag

Jeg var på camping med min datter alene sidste år - og det var bare SÅ hyggeligt. Vi skal på camping igen i år, det er der ingen tvivl om - og vi glæder os begge to rigtig meget

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Viking - viking - viking

(også på familieferie - hvert 2. år er vi på ferie med min papfamilie, i en spejderhytte et sted i dk, i år på samsø).

Ellers 'bare' viking. En enkelt tur til norge i 10 dage ellers DK.

Anmeld

2. februar 2010

Sofia

Jeg skal til Malaga, glæææder mig. Hvis du gerne vil til udlandet, vil jeg anbefale at tjekke ryanair, de har mange spændende destinationer og flyver så billigt, især hvis man vælger lidt skæve dage, fx fra tirsdag til onsdag.. Og de har lige åbnet nye destinationer, fx Brindisi i Italien, Malaga og Marseilles... vi plejer at lege en ferielejlighed gennem homeaway..

Anmeld

2. februar 2010

Tdittmann

Jeg har 2 piger på 5 og 7 år og venter nr.3 til maj så i år tager vi på Camping på Helnæs (Fyn) og så en uge i farfars sommerhus på Vestsjælland - ellers så tror jeg de bliver til endagsture.

vi bor ca 200 METER  fra stranden så det kunne være et udflugtsmål.

Ellers så bare hygge og vandkamp og afslapning.

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.