Sommerferie, hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

et-ønske

Tak for svar alle sammen

Lyder til at I alle får en super sommerferie

Til Zafir: min datter er faktisk lidt af en Viking, tror egentlig hun ville syns det var fedt. Ved du om der er noget i Jylland?? Nu er jeg jo alene med hende, så ved ikke om man kan deltage hvis man end ikke kan tænde et bål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vidunderligeunger

Luna3 skriver:

Tak for svar alle sammen

Lyder til at I alle får en super sommerferie

Til Zafir: min datter er faktisk lidt af en Viking, tror egentlig hun ville syns det var fedt. Ved du om der er noget i Jylland?? Nu er jeg jo alene med hende, så ved ikke om man kan deltage hvis man end ikke kan tænde et bål

der er en lejr i bork ved jeg... super fedt hvis man interesserer sig for det...

Anmeld

2. februar 2010

Miamaja

Vi skal til Costa Rica i et lejet hus med hushjaelp dernede. vi har vaeret der for.. og jeg kunne baere  SLET ikke veanne mig til at have en daglig hushaelp i huset der kom og lavede alle maaltider til os, gjorde rent efter os, ordnede senge og vaskede vores toj i samtlige 2 uger vi var der. Man folte sig helt maerkelig tilpas synes jeg. det er jeg jo ikke vant til, men fedt var det.. og saa er der aber og dodsensfarlige slanger  i baghaven View Image

Anmeld

2. februar 2010

CarinaSB

Vi skal til syd frankrig i 3 uger i Cannes  

Anmeld

2. februar 2010

Cris

Ved du hvad? Jeg tror, at du skal finde på at lave, hvad du har lyst til med børnene... De er faktisk meget mere flexible end vi tror, og bare at der sker noget så har de det godt... Jeg skal til Spanien og besøge min mor og søster. Det bliver hyggeligt. Der bliver ikke nogle store ferie i år. Det er det der sker, når man har familie i et andet land, at man skal altid bruge en del af ferie til at besøge dem. Man gør det med glæde self. men jeg ville hellere have min mor i nærheden og besøge hende hver weekend!

Jeg håber, at der bliver nogle fede ferie næste år... jeg har lyst til Thailand igen :-DDDD

Anmeld

2. februar 2010

Cris

Miamaja skriver:

Vi skal til Costa Rica i et lejet hus med hushjaelp dernede. vi har vaeret der for.. og jeg kunne baere  SLET ikke veanne mig til at have en daglig hushaelp i huset der kom og lavede alle maaltider til os, gjorde rent efter os, ordnede senge og vaskede vores toj i samtlige 2 uger vi var der. Man folte sig helt maerkelig tilpas synes jeg. det er jeg jo ikke vant til, men fedt var det.. og saa er der aber og dodsensfarlige slanger  i baghaven View Image

Jeg er slet ikke misunderlig, nope nope. I AM NOT JEALOUS... . Nej, SLET ikke

Anmeld

3. februar 2010

Miamaja

Cris skriver:

Jeg er slet ikke misunderlig, nope nope. I AM NOT JEALOUS... . Nej, SLET ikke

haha.. tja, min mand tog afsted sidste sommer uden mig og guldklumpen fordi jeg ikke ville med, fordi jeg var hunderaed for at hvis nu guldklumpen blev syg saa er der ikke lige hurtig laegehjaelp. tager vel 2 timer til lagehjaelp, men nu er han det storre saa nu gaar det vel.

Anmeld

26. april 2010

MajPetersen

Hej med jer,

Dejligt med lidt inspiration til sommerferien.  Vi er en familie på 4 og vi har altid "bare" taget en charter da vi ofte har synes det har været lettere. 

Har tit tænkt at det kunne være sjovt for børnene at tage på camping eller cykel ferie, men synes det er svært at komme i gang med det især når man heller aldrig selv har prøvet det.

I år har vi taget et lille skridt på vej og lejet et sommerhus i jylland, så har vi tænkt os at køre rundt og se en masse ting og tage ungerne med i legoland og den slags.

(Med hensyn til Legoland så fandt jeg lige ud af at da vi bookede vores sommerhus hos Novasol, fik vi 3 billetter for 2 billetters pris bare hvis der er andre som skal i Legoland, det er alligevel lidt at spare: http://www.novasol.dk/inspiration/legoland.html?intcamp=NS_DK_CON_teaser_LEGOLAND%C2%AE& )

Hvis der er nogen som har nogle gode websider hvor jeg kan finde inspiration til camping, eller i selv har nogle ideer ville det være så fedt, for vi har tænkt os at tage børnene med på en lille mine ferie i efteråret og det må gerne være camping eller cykelferie, bare noget de ikke har prøvet før.

KH Maj

Anmeld

26. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lejet et sommerhus i Lønneberg i Sverige (Småland) - der hvor hvor Emil boede  Det ligger ca. 10 km Pippiland, så det skal vi også besøge.

Efter, at vi har fået børnene er vi mest tilhænger af, at tage i sommehus og hygge os (vi har ellers været tilhænger af charterrejser)

Anmeld

26. april 2010

smokin

tror vi skal nyde prinsessen når hun kommer ud og lære at være en familie igennem sommeren... vi har i hvert fald ikke planlagt det store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.