Sommerferie, hvad skal i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Margorie

Vi skal på en masse en dags ture.. Bonbonland- zoo- skovtur- stranden  Hvis vi er heldig går noget af sommerferien på at male og flytte møbler ud i nærheden af svigerfar- de bor i det hyggeligste rækkehus kvater Og vi vil også bo der- savner en have so badly!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Lone Jakobsen

vi ville ha været på camping på djursland...men pga. mit arbejde var vi alt for sent ude....så vi tager på rømø, i et feriehus. noget der hedder "rim rømø" som er et feriecenter, med bla. inden-og udendørs pool.

Anmeld

26. april 2010

Maria.

Vi er hvert år en uge ved vesterhavet med svigermekanikken og min mands søster + mand + børn, så det skal vi i år, og ellers tager vi bare en masse udflugter, da jeg har termin sidst i maj, og ikke orker det vilde med en baby..

Maria 36+2

Anmeld

26. april 2010

Svei

Luna3 skriver:

Hej,

Så er sommerferien godkendt fra jobbet  Men hvad skal jeg dog lave med min datter (4 år) ?? Vi har ferie i ugerne 30+31+32, Min familie har "selvfølgelig" tilbudt samvær og diverse udflugter. Men hvad skal vi ellers finde på? Jeg er total blank, det hjælper naturligvis heller ikke på det at pengene ikke er for store til at rejser for (det har jeg nu heller ikke lyst til!)

Har i nogle gode ideer??

/Ditte

Camping...det er hvis du spørger mig den absolut bedste ferieform for børn(kan jo diskutere om det er lige så sjovt for os voksne ) men altså, der findes steder for aleneforældre også.

Jeg regner med at finde noget camping noget hjemme eller sydpå...mine søde forældre har lige meddelt de gerne vil give..

Knus og god ferie...

Anmeld

26. april 2010

Louise mortil4

vi holder ferie på costa del baghave med nogle ture ud i landet, vi har kun 1 uge sammen i år og der skal vi da også lige forbi vorrebasse marked som vi plejer

Anmeld

26. april 2010

JonTri

Vi gifter os i næste måned så det bliver ikke til det store i år. Tager dog en uge til Moskva i august - skal bo i min fars lejlighed... ellers smutter vi nok i dyreparker og lign.

Anmeld

26. april 2010

Pia.

Jeg skal 8 dage afsted med børnene og deres far til Disney world I Paris og så skal vi bo lidt der fra ved et stort badeland og familie område.. det glæder vi os meget til... Planen var faktisk 8 dage syd på, ved pool, strand og vand... men vi valgte at lave det om i sidste øjeblik og bestilte det her i stedet for - vi rejser i slutningen af uge 29 .... - Det er vores første ferie ud af landet ... Så jeg glæder mig meget og det gør ungerne virkelig også...

Knus Pia, Som kun mangler at finde en masse barnepiger til mine dyr... !!!! SUK...

Anmeld

26. april 2010

Diana...

Pia. skriver:

Jeg skal 8 dage afsted med børnene og deres far til Disney world I Paris og så skal vi bo lidt der fra ved et stort badeland og familie område.. det glæder vi os meget til... Planen var faktisk 8 dage syd på, ved pool, strand og vand... men vi valgte at lave det om i sidste øjeblik og bestilte det her i stedet for - vi rejser i slutningen af uge 29 .... - Det er vores første ferie ud af landet ... Så jeg glæder mig meget og det gør ungerne virkelig også...

Knus Pia, Som kun mangler at finde en masse barnepiger til mine dyr... !!!! SUK...

Min søster kan sikkert hjælpe :) 

Anmeld

26. april 2010

Diana...

Jamen vi skal ikke så meget tror jeg vi jo lidt på røven i år hi hi. 

Når men min mor fylder 50 og har inviteret os alle til det varme så det skal vi nok hvis det kan lade sig gøre med skole osv. 

Anmeld

26. april 2010

Pia.

Diana... skriver:

Min søster kan sikkert hjælpe  

Det er jo mange dyr søde... Hunde, kat, kaniner, hamster og fisk.... Skidt med så mange dyr når man skal rejse så lang tid...

Hvor bor din søster henne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.