MAnd kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Sofiedk

Det er faktisk på ingen måde noget jeg har tænkt over eller tænker over i min hverdag, men har da op til flere gange kaldt ham for min mand eller manden. Men for det meste er det bare min kæreste ellers kalder jeg ham ved navn for folk der kender hans navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Na-Wi

DianaMoar skriver:

Ja kone det vil jeg giver dig ret i men det gør det nu os når man er gift synes jeg.

Men hvorfor mand det forstå jeg ikke det er jo en mand og han er din hvorfor lyder det så mærkeligt?

Knus

Hehe ja nu vil jeg ikke støde nogen .. MEN jeg synes bare det lyder som om man er gamle, hvis du forstår hvad jeg mener? Nu er jeg ikke så gammel, og synes bare det lyder helt forkert i mine øre at jeg allerede skulle kalde min kæreste for min mand.. Det er først noget jeg kunne vænne mig til når jeg kommer lidt op i årene hehe..

Knus Nanna

Anmeld

1. februar 2010

Diana...

Naannaa87 skriver:

Hehe ja nu vil jeg ikke støde nogen .. MEN jeg synes bare det lyder som om man er gamle, hvis du forstår hvad jeg mener? Nu er jeg ikke så gammel, og synes bare det lyder helt forkert i mine øre at jeg allerede skulle kalde min kæreste for min mand.. Det er først noget jeg kunne vænne mig til når jeg kommer lidt op i årene hehe..

Knus Nanna

Nej nej nej du støde ikke nogen. Men det sjovt at se hvor hvorskellige man se på det ikk 

Men kone jep det lyder gammelt ha ha.

Anmeld

1. februar 2010

Bondepigen

Jeg kalder oftest Ove for min kæreste, men er begyndt mere og mere at sige min mand... for ligesom at sige både til mig selv og omverdenen, at han er MIN.

Vi har osse været sammen i 11½ år, og har Emma sammen så det bliver nok mere og mere mand med tiden... Når jeg altså føler for det, for det lyder lidt underligt, når man ikke har været vant til det....

Anmeld

1. februar 2010

MORJESPERSEN

suanne85 skriver:

Hvornår kalder i det mand og hvornår kæreste?

Det er mand når man er gift.

Men har bare lagt mærke til at mange af jer kalder det mand selvom i ikke er gift. Hvornår kalder man det så mand?

Jeg kalder Frank kæreste selvom vi har barn osv sammen.

jeg er gift, men kalder ofte min mand for kærste,det er lige om vendt her. vores hverdag har nok ikke helt lagt mærke til vi er mand og kone nu for vi lever som vi gjorde inden vi blev gift

Anmeld

1. februar 2010

TbCp

Jeg præsentere Carsten som min mand og han præsentere mig som sin kone eller sin hustru.
Det var rigtig mærkeligt at skulle sige mand, efter vi var blevet gift, det skulle jeg lige vænne mig til  

TINA 

Anmeld

1. februar 2010

Malene84

Jannick har af alle dage været MIN MAND. Hahaha. Det har jeg altid kaldt ham, når vi var ude og det ligger bare naturligt til mig at sige. Folk ved godt, at vi ikke er gift og at det slet ikke er det der ligger i ordets betydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.