MAnd kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

CarinaSB

Mig og per er heller ikk gift .. og alligevel kalder vi hinanden for mand og kone .. Det er bare naturligt for os .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Det er min mand som jeg er kæreste med... sådan var det hos os....

Forvirrende sætning

Anmeld

31. januar 2010

Pia.

DianaMoar skriver:

Ja kone det vil jeg giver dig ret i men det gør det nu os når man er gift synes jeg.

Men hvorfor mand det forstå jeg ikke det er jo en mand og han er din hvorfor lyder det så mærkeligt?

Knus

griner - din tosse  ... Hvorfor er det anderledes med kone - det ER jo en Kone...

Anmeld

31. januar 2010

LinLin

Vi kalder hinanden mand og kone

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Forvirrende sætning

Jeg fortæller hvad han er og hvad vores status er....kærester og mand....kunne også være gift eller mand...

En mand er en mand lige meget hvad...faktisk synes jeg mange mænd virker som om de bliver en smule kastreret af at være gift, så måske er der mere mand over en kæreste end en gift mand....

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Jeg fortæller hvad han er og hvad vores status er....kærester og mand....kunne også være gift eller mand...

En mand er en mand lige meget hvad...faktisk synes jeg mange mænd virker som om de bliver en smule kastreret af at være gift, så måske er der mere mand over en kæreste end en gift mand....

Ja faktisk

Anmeld

31. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg havde kaldt ham min mand længe inden vi blev gift, men det var altid med den fact i tankerne at vi faktisk ikke var gift. det virkede bare tåbeligt at kalde ham min kæreste da vi havde hus, bil og børn.

da vi blev gift sku jeg pludselig vænne mig til at han faktisk VAR min mand

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja faktisk

Så det der med kærester er slet ikke så skidt igen...

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Så det der med kærester er slet ikke så skidt igen...

Jeg har det i hvert fald bedst med at sige kæreste.

Hvis han kalder mig kone i tlf til nogle af hans kammerater er jeg ved at flække lyder så gammelt eller hvad man nu skal sige

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Jeg har det i hvert fald bedst med at sige kæreste.

Hvis han kalder mig kone i tlf til nogle af hans kammerater er jeg ved at flække lyder så gammelt eller hvad man nu skal sige

Ej, kone er da også værre end at sige min mand....griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.