MAnd kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Diana...

Pia. skriver:

griner - din tosse  ... Hvorfor er det anderledes med kone - det ER jo en Kone...

Jeg ikke en kone griner jeg synes det lyder gammelt gift eller ej hi hi min mand har os svært ved at vende sig til at sige det hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ej, kone er da også værre end at sige min mand....griner

Ja men forklar lige ham det hehe

Anmeld

31. januar 2010

oo

vi er jo gift og jeg plejer vist nok at sige "min mand" når jeg omtaler Søren. men det var virkelig underligt at begynde at sige  syntes jeg!! Dog har jeg nedlagt streng forbud mod at blive kaldt kone - jeg er sgu ikke nogens lille kone!! jeg er hans hustru eller hans kvinde!

men han er også min kæreste i ordet helt bogstaveligste forstand: det kæreste jeg har

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Ej, kone er da også værre end at sige min mand....griner

Lige præcis det er det nemlig 

Anmeld

31. januar 2010

Pia.

DianaMoar skriver:

Jeg ikke en kone griner jeg synes det lyder gammelt gift eller ej hi hi min mand har os svært ved at vende sig til at sige det hi hi.

he he - kone lyder også gammelt... men det er nu engang det du er - omtaler din mand dig ikke som hans kone hvis han skal fortælle noget om dig...

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Pia. skriver:

he he - kone lyder også gammelt... men det er nu engang det du er - omtaler din mand dig ikke som hans kone hvis han skal fortælle noget om dig...

Det lidt forskelligt kommer lidt and på sætningen man jo konen og damen bruger han. Men jeg synes sgu det lyder gammelt ha ha. 

Anmeld

31. januar 2010

otlitrom

Jeg bruger det lidt i flæng. Mandse, Mand, Kæreste, Forlovede... Jeg tænker ikke rigtig over det!

Men som Tjuhl siger, Så er han min kæreste.. Mit kæreste "eje"

Anmeld

31. januar 2010

LineD

Tja, Morten og jeg er forlovet, og jeg kalder ham min mand

Af den simple grund at han ER en mand, og han ER min (Og Liam's )

Så Morten er min mand

Anmeld

31. januar 2010

Munder

Vi har været gift i snart 6 år, men jeg kalder ham altså mest for min kæreste. Når jeg skriver, er det nemmere at skrive mand, men i tale bliver han oftest omtalt som min kæreste.... Så her er det lige omvendt - selv om vi er gift, er han jo stadig min kæreste

Anmeld

31. januar 2010

VB

Jeg har været sammen med min kæreste i 15 år, og synes godt det kan lyde som om, det er en, jeg lige har støvet op den anden dag, hvis jeg omtaler ham som min kæreste, for nogen der ikke kender mig. Derfor omtaler jeg ham nogle gange som min mand. Vi bliver nok aldrig gift, men han bliver heller ikke mere eller mindre mand/kæreste af at vi går en tur på Rådhuset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.