TbCp skriver:
Ja, tænker også at det ikke skal være værelset, men evt i gangen, på trappen eller lign.
Tror stadig hun er for lille til det med kalenderen.... og, uden at det skal lyde for hårdt, så tror jeg ikke det er mig at bruge det.
TINA 

Hvis hun ikke kan side stille er i nødt til at finde et røv kedligt rum, hvor i kan lukke døren og så holde den i de 2½ min, så hun forstår det er alvor og at i mener det.
Frederic bliver 17 her den 3 feb. Vi bruger både nej og aflednings manøvre. Efter et nej bliver han fysisk fjernet og 90 % af gangene er det nok at stille ham med ryggen dertil og han finder andet at lege med. Anden gang han kaster med sin mad, bliver det taget væk i 1½ min og han får det atter tilbudt.
de alm ting er det nok lige at sige rømme sig og han finder noget andet. Hvis han får fat i en ting han ikke må, eks en saks - får han chancen for at afl og hvis ikke, vrister jeg den ud af hans fingre og så må han så skrige i arrigskab, hvilket jeg ignorer 100% så han ved han intet får ud af at skabe sig.
Uanset hvad han gør af det han ikke må, får han altid et kæmpe kram bagefter. Så her får han allerede grænser og her er ingen kære mor.

Anmeld