Kan to drenge på 12 år være alene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja, har han været lige siden han blev født. Selv dem på barsels gangen var ved at få spat fordi de kunne bare ikke få ham til at ligge på ryggen

Susanne og Emil 02-08-2008

SKØNT... dejligt når de har en vilje, de små...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Eva skriver:

De åbner ikke op for nogen...der var nogend er havde banket på i dag og de havde ikke åbnet, så det ville de ikke gøre...så på den måde er jeg meget tryg. De er ældste børn begge to og vant til at kunne klare at være alene...men altså, det er jo så tæt på at jeg kan gå der over på under et minut. Fordelen ved at have sin x tæt på..

Men gode idéer du der kom med.. tak..

Knus..

Tak Dr. Phil....

Han har lige haft det emne op for ikke så lang tid siden og hvordan de kunne ruste deres børn til at være alene hjemme. Små test mm....

Anmeld

30. januar 2010

Nadi

Eva skriver:

Dét er lige præcis sådan en dreng han er...og hans ven også...det værste der kan ske er at de måske helt glemmer at tage mad, men så spiser de jo bare når de mærker de er sultne...de er så nemme og meget fornuftige og spiller jo bare..

Knus og tak for svar...

Det syntes jeg nok at jeg kunne fornemme

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Nadi skriver:

Det syntes jeg nok at jeg kunne fornemme

de der rolige skønne knægte...

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

Tak Dr. Phil....

Han har lige haft det emne op for ikke så lang tid siden og hvordan de kunne ruste deres børn til at være alene hjemme. Små test mm....

Ok.. ja, han har da fat i noget der...

Anmeld

30. januar 2010

ekzunz

Jeg ville altså godt turde! Ikke med mine egne drenge for de ville splitte hytten ad, men jeg synes at 2 stk. fornuftige 12 årige sagtens kan være alene. Du er jo lige rundt om hjørnet og kan være der med det samme hvis der skulle være noget.

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Jeg ville altså godt turde! Ikke med mine egne drenge for de ville splitte hytten ad, men jeg synes at 2 stk. fornuftige 12 årige sagtens kan være alene. Du er jo lige rundt om hjørnet og kan være der med det samme hvis der skulle være noget.

Tak.. og ja, det tænker jeg også...det jeg ville være mest bange for var hvis de var sådan nogle der kunne gøre noget som kunne være farligt...men det er de slet ikke

Så de får lov... ville bare lige høre om jeg var for uansvarlig...

Hvordan har du det...har tænkt meget på dig?

Knus..

Anmeld

30. januar 2010

ekzunz

Eva skriver:

Tak.. og ja, det tænker jeg også...det jeg ville være mest bange for var hvis de var sådan nogle der kunne gøre noget som kunne være farligt...men det er de slet ikke

Så de får lov... ville bare lige høre om jeg var for uansvarlig...

Hvordan har du det...har tænkt meget på dig?

Knus..

Tjooo - jeg veksler mellem at være super-glad og nyforelsket, og at være helt nede i kulkælderen og bare ville væk hurtigst muligt...... Jeg ved ikke hvad det ender med, jeg synes jeg skifter mening hele tiden - men det kan nok ikke være anderledes....

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Tjooo - jeg veksler mellem at være super-glad og nyforelsket, og at være helt nede i kulkælderen og bare ville væk hurtigst muligt...... Jeg ved ikke hvad det ender med, jeg synes jeg skifter mening hele tiden - men det kan nok ikke være anderledes....

Åh, det er så hårdt...kender til det, desværre...men tror faktisk på kærligheden kan vinde hvis den er der....alle kan fejle og kvaje sig, men det kan mennesker tættere sammen, tror jeg...

Men de følelser, det er så hårdt...føler med dig..

STORT KRAM...

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Tak for svar... det er jo selvfølgelig også svært når ikke man kender ungerne...de er to stille nørde drenge som bare sidder og spiller hele natten. De er hos min x som bor 150 m herfra og de ville gerne sidde oppe hele natten og spille...skøre unger...

Kammeratens mor synes det er ok og jeg synes jo det er skønt de har lyst og tør prøve det, da de som sagt er meget forsigtige, så nu skal det nok prøves... skal lige tale med jeppes far om det...og om han overhoved kommer hjem i nat, for så er det jo intet problem.

Knus Eva..som slet ikke forstår jeg har en søn der snart bliver 13 år..

I jo nærmest naboer så tror jeg os jeg ville tuer. for så kan de bare gå ind til dig hvis der er noget og omvent.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.