Kan to drenge på 12 år være alene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

godt nok mange år siden jeg har kunne holde mig vågen så længe

Susanne og Emil 02-08-2008

samme her.... jag faldt i søvn ved tolv tiden og havde da ikke regnet med de sad oppe hele natten. Men Bertram lavede lidt det samme nummer en weekend, hvor han spiller ps og jeg sagde nu gik jeg i seng og han bare kunne komme ind når han var træt...5.30 kom han listende...griner

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

samme her.... jag faldt i søvn ved tolv tiden og havde da ikke regnet med de sad oppe hele natten. Men Bertram lavede lidt det samme nummer en weekend, hvor han spiller ps og jeg sagde nu gik jeg i seng og han bare kunne komme ind når han var træt...5.30 kom han listende...griner

knus..

at han kunne holde så længe hehe

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

at han kunne holde så længe hehe

Ja, er det ikke sindsygt...men jeg har også nogle små b-mennesker her..

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ja, er det ikke sindsygt...men jeg har også nogle små b-mennesker her..

Sådan er det også her. Emil sover gerne længe og er møg sur i hver dagen når vi skal tidlig op fordi han skal i vuggestue og jeg i skole, så kan man godt lige få en sviner af ham hehe.

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Sådan er det også her. Emil sover gerne længe og er møg sur i hver dagen når vi skal tidlig op fordi han skal i vuggestue og jeg i skole, så kan man godt lige få en sviner af ham hehe.

ja, det er lidt hårdt....mine er heller ikke lige til at få op om morgenen...

Anmeld

30. januar 2010

Nadi

Det kommer helt og aldeles an på hvordan drengene er af sind, men hvis de minder om min nevø så ville jeg ikke tøve med det. Han er 10 eller 11 år gammel.

Han er en dreng der passer sig selv og sit computerspil, og nyder det  

Her i november var der voksen fødselsdag i familien, og han var alene hjemme til kl 3 om natten. Det var gået super godt og han ringede et par gange til sine forældre for at sige det hele gik fint.

Tror da også jeg var alene hjemme som 12 årig, men det er meget individuelt fra barn til barn.

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

ja, det er lidt hårdt....mine er heller ikke lige til at få op om morgenen...

Ja tak, har faktisk fået en lussing af ham over det.

Men som regl er det en lille diskution hvor han har smidt sig i min seng og jeg står og siger vi skal afsted og han skal over og lege og han siger nej og så køre den lidt, men ender altid med at jeg bliver nødtil at hive ham ud af min dyne

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Nadi skriver:

Det kommer helt og aldeles an på hvordan drengene er af sind, men hvis de minder om min nevø så ville jeg ikke tøve med det. Han er 10 eller 11 år gammel.

Han er en dreng der passer sig selv og sit computerspil, og nyder det  

Her i november var der voksen fødselsdag i familien, og han var alene hjemme til kl 3 om natten. Det var gået super godt og han ringede et par gange til sine forældre for at sige det hele gik fint.

Tror da også jeg var alene hjemme som 12 årig, men det er meget individuelt fra barn til barn.

Dét er lige præcis sådan en dreng han er...og hans ven også...det værste der kan ske er at de måske helt glemmer at tage mad, men så spiser de jo bare når de mærker de er sultne...de er så nemme og meget fornuftige og spiller jo bare..

Knus og tak for svar...

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja tak, har faktisk fået en lussing af ham over det.

Men som regl er det en lille diskution hvor han har smidt sig i min seng og jeg står og siger vi skal afsted og han skal over og lege og han siger nej og så køre den lidt, men ender altid med at jeg bliver nødtil at hive ham ud af min dyne

Åh..hvor er han bare skøn.. en lille bestemt mand..

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Åh..hvor er han bare skøn.. en lille bestemt mand..

Ja, har han været lige siden han blev født. Selv dem på barsels gangen var ved at få spat fordi de kunne bare ikke få ham til at ligge på ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.