Kan to drenge på 12 år være alene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
36 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Honningblomst

en hel nat? Hvad mener I? er de for små eller er det ok?

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Pia.

Nej ikke om natten - det syntes jeg 12 årige er for små til...

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Nej det synes jeg ikke. 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

Chalala85

Jeg synes det er svært set udfra jeg ikke selv har en på den alder. Men min vurdering nu, ville være at drenge på 12 år godt kunne have en aften derhjemme men jeg ville ikke sige en nat.

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Tak for svar... det er jo selvfølgelig også svært når ikke man kender ungerne...de er to stille nørde drenge som bare sidder og spiller hele natten. De er hos min x som bor 150 m herfra og de ville gerne sidde oppe hele natten og spille...skøre unger...

Kammeratens mor synes det er ok og jeg synes jo det er skønt de har lyst og tør prøve det, da de som sagt er meget forsigtige, så nu skal det nok prøves... skal lige tale med jeppes far om det...og om han overhoved kommer hjem i nat, for så er det jo intet problem.

Knus Eva..som slet ikke forstår jeg har en søn der snart bliver 13 år..

Anmeld

30. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Er de vant til at være alene hjemme?

Jeg ville teste dem... Altså efter aftensmad gå ned/over/ hen til en nabo og lade dem være alene. Ville så få nabo'ens mand eller lign til at ringe og spørge dem ud - efter et stykke tid altså...

Han skulle spørge dem: er din mor hjemme? hertil skal de skal svare ja, men er lige nu er lige optaget. De skal lære ikke at sige; nej.... det falder dem meget naturlig ind at svare nej. Og så ved pågældende der ringer at de er alene.

Ville også få ham til at gå ned/over/ hen til dem og banke på - se om de åbner op for fremmede. hvilket de helst ikke skulle gøre..

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

Er de vant til at være alene hjemme?

Jeg ville teste dem... Altså efter aftensmad gå ned/over/ hen til en nabo og lade dem være alene. Ville så få nabo'ens mand eller lign til at ringe og spørge dem ud - efter et stykke tid altså...

Han skulle spørge dem: er din mor hjemme? hertil skal de skal svare ja, men er lige nu er lige optaget. De skal lære ikke at sige; nej.... det falder dem meget naturlig ind at svare nej. Og så ved pågældende der ringer at de er alene.

Ville også få ham til at gå ned/over/ hen til dem og banke på - se om de åbner op for fremmede. hvilket de helst ikke skulle gøre..

De åbner ikke op for nogen...der var nogend er havde banket på i dag og de havde ikke åbnet, så det ville de ikke gøre...så på den måde er jeg meget tryg. De er ældste børn begge to og vant til at kunne klare at være alene...men altså, det er jo så tæt på at jeg kan gå der over på under et minut. Fordelen ved at have sin x tæt på..

Men gode idéer du der kom med.. tak..

Knus..

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

en hel nat? Hvad mener I? er de for små eller er det ok?

Knus Eva...

Hvis man stoler på dem og selv har det godt med det kan man da godt prøve det. Men vil nok lige forlange en sms eller lign i løbet af aften og så have en klar aftale om at hvis der bliver bare det mindste omkring noget så skal de ringe med det samme.

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Hvis man stoler på dem og selv har det godt med det kan man da godt prøve det. Men vil nok lige forlange en sms eller lign i løbet af aften og så have en klar aftale om at hvis der bliver bare det mindste omkring noget så skal de ringe med det samme.

Præcis...det var også sådan jeg ville gøre... og så ville aftalen være at de ringede når de skulle sove...ville nok være ved 6 tiden og så kunne jeg hente dem hvis de ville sove her..

Sidst de havde spille-nat der sov de først ved middags tid dagen efter...skøre drenge, men de følte sig jo bare SÅ seje...-griner

Knus..

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Præcis...det var også sådan jeg ville gøre... og så ville aftalen være at de ringede når de skulle sove...ville nok være ved 6 tiden og så kunne jeg hente dem hvis de ville sove her..

Sidst de havde spille-nat der sov de først ved middags tid dagen efter...skøre drenge, men de følte sig jo bare SÅ seje...-griner

Knus..

godt nok mange år siden jeg har kunne holde mig vågen så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.