opdatering fra : Åh nej er såå nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malou Vilma Nørgaard skriver:

taak girls.. fordi i støtter og , for malou, det skal nok hjælpe .. i er simpelthen så søde.. det er rigtig dejligt..

ja jeg kan desværre ikke rigtig sige der er nogle gode nyheder, da malou og os andre stadigvæk er indlagt, og de har stadig ikke fundet ud af hvad det er, da de test de kørte på hende igår, ikke viste det de skulle. hmm.. så nu har hun været nede og få taget nogle andre prøver, og så må vi se.. .. de siger at det ikke bare er lige såen, da de prøver de tager viser noget forskelligt.. så nu venter vi på stuegang, og så må vi hører havd de siger..

mange kram til jer alle også.. knus

Uha. Ventetiden er lang.

Det skal bare blive bedre for din lille skønne.

masser af fortsat tanker og dejligt med en opdatering. Det ligger jo lige bag øret, når man har læst det en gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Zafir skriver:

Uha. Ventetiden er lang.

Det skal bare blive bedre for din lille skønne.

masser af fortsat tanker og dejligt med en opdatering. Det ligger jo lige bag øret, når man har læst det en gang...

ja vente tiden er sgu det hårdeste næsten, da man regner med, når desiger, i får svar i aften, og så man alligevel ikke gør, så blir man både nervøs og lidt sur... men mN Kn som sagt ikke gøre det vilde, man må bare væmbne sig med tålmodighed.. men heldigvis vil malou gerne op til mig igen, så det overvejer lidt

knus

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja vente tiden er sgu det hårdeste næsten, da man regner med, når desiger, i får svar i aften, og så man alligevel ikke gør, så blir man både nervøs og lidt sur... men mN Kn som sagt ikke gøre det vilde, man må bare væmbne sig med tålmodighed.. men heldigvis vil malou gerne op til mig igen, så det overvejer lidt

knus

Nå det var godtnok dejligt at du gerne må sidde med hende!!!!...

Håber de næste dage går hurtigt.

Anmeld

31. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Zafir skriver:

Nå det var godtnok dejligt at du gerne må sidde med hende!!!!...

Håber de næste dage går hurtigt.

ja det fantastisk, bare det hun vil være hos sin moar igen, gør bare jeg godt kan klare mere, end da hun ikke ville over til mig, men kun mathias, der var jeg da ved at gå ud af mit gode skind..

taak, ja det håber jeg også meeeget ..

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.