opdatering fra : Åh nej er såå nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.649 visninger
53 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ja her kommer en lille opdatering..

Vi er først lige kommet hjem fra hospitalet nu her, fordi vi skulle venet på diverse svar..

Og ja nyheden er rigtig dårlig

De mener at der er noget galt med malou's hjerte, det de så ikke kan sige endnu er om det er helt ufarligt og noget hun kan leve med uden problemer eller noget der er farligt ...

og ja så skulle hun havde taget blodprøver igen idag, og efter 4 forsøg!!!! Så besluttede de sig at lægge et venfløj (staves) , så de kunne trække dem der, og hvis hun skulle havde sprøjtet noget ind.. ja det blev så lagt i hendes lille pitte hånd..  .. åhh det var vfandme hårdt...

har bare tudet hele dage!!! og kan bare ikke stoppe.. er så ked af det, og malou ja hun er hårdt ramt af hele situationen, og er vist rimlig sur på sin moar...

Imorgen skal vi der ind igen, og så satser de på de kan finde ud af det der..

. for det er HELT ufarligt..

knus en meget ked af det moar..

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

otlitrom

Hvor er det dog uretfærdigt!

Kan ikke sige noget der hjælper, selvom jeg hjertens gerne ville! Men jeg krydser alt hvad jeg kan, for at der ikke er noget galt, og at din lille smukke datter har det godt!

Et stort kram og varme tanker herfra!!

Anmeld

29. januar 2010

Sulajma

Det må IKKE IKKE IKKE være noget farligt !!

Håber det bedste for jer, der må ikke være noget i vejen med sådan en lille prinsesse !!

STOR herfra !

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

åhhh, hvor er det dog hårdt for dig/jer!!!! Lige nu gennemgår du en mors værste marridt!    for at det ikke er noget alvorligt med lille Malou!!!

Anmeld

29. januar 2010

BOBS

føler med jer af hele mit hjerte....alle de bedste tanker og kærlig støtte herfra   krydser alt her på min lille ø..alt hvad jeg kan for jeres lille smukke pige.....

Anmeld

29. januar 2010

Sees

Åh nej , sikke en omgang I er igennem

og håber på at det er noget helt ufarligt der er med lille Malou.

STORT!

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

29. januar 2010

Mumto3

Pyha, det var da skrækkeligt!!! håber det bedste!!! krydser alt hvad jeg har!!!

Mht til Malou, så kan jeg ikke huske om du ammer, men hvis du gør, så er det jo bare frem med babsen, og lade hende hygge babe og trøste spise, og hvis du har mulighed for det, så giv hende også noget nøgen hud til hud kontakt. Ind i sengen og ligge og sove middagslur sammen. Det tror jeg er det bedste du kan gøre for hende lige nu.

Pøj pøj med det hele!!!.

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Der er jeg virkelig ked af at høre, jeg sidder helt med tåre i øjnene 

Jeg kan slet ikke forstille mig hvor hård det må være for jer. 

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg håber og krydser for at det er helt ufarligt. 

mange knus til dig.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mange tak tøsser, for det trøstende ord, det sætter jeg meget pris på ..

og ja med malou, havde jge også tænkt mig bare at hun lkan ligge hos mig babbe, og nusse.. men nej det vil hun sgu ikke, (hun er normalt en moars pige) hun skriger bare jeg tager hende, hun vil lig pt KUN være hos mathias , tror det har meget at gøre med, selvom hun ikke er særlig gammel, så var det mig der holdt hende, da hun skulle havde taget blodprøver osv, så tror det er normalt.. ..

og ja det må man sige, EN HVER MOARS MARERIDT!! øv og snøft..

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

29. januar 2010

MM1987

Åh nej dog...

Tænker på lille Malou og dig...

Håber det bedste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.