opdatering fra : Åh nej er såå nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

eliasogmor skriver:

hej søde... jeg blev født med hul i hjertet..og jeg har det fint i dag...... det voksede selv sammen....knus

okey, det er jo dejligt positivt, altså at du har det helt fint idag.. det er også det jeg håber for min malou

og tak søde..

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tjuhl skriver:

åh altså. godt at du i det mindste kan holde en livline til os herinde - ikke bare for vores skyld, men også for din egen!! jeg vågnede midt i nat og lå bare og tænkte på jer, jeg tror vi er mange herinde der er er berørt af jeres situation og som krydser, krydser, krydser! for at lille frøken Malou Vilma kan komme igennem det her uden problemer

ja det blir jeg nød til, det er så befrinende at kunne skrive her inde med jer, det er bare perfekt,

mange tak søde, ja det håber jeg også meget på, at hun kan komme ud uden nogen meén eller noget..

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

30. januar 2010

millesofie

Hej med jer

og sikke noget at skulle i gennem

håber at du har det ok og at der ikke er noget galt med din lille pige 

jeg har selv en lille pige (hun er også fra den 10 dec 09) og jeg kan 100% godt sætte mig ind i hvordan det må være at stå der og intet kunne gøre.. det er jo frygteligt (det er lige før jeg tuder) jeg krysser alt hvad jeg kan, for dig og din lille pige

jeg ville ønske at jeg kunne sige noget der hjalp

Massere af varme tanker og knus fra Mille & Tinke

Anmeld

30. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

millesofie skriver:

Hej med jer

og sikke noget at skulle i gennem

håber at du har det ok og at der ikke er noget galt med din lille pige 

jeg har selv en lille pige (hun er også fra den 10 dec 09) og jeg kan 100% godt sætte mig ind i hvordan det må være at stå der og intet kunne gøre.. det er jo frygteligt (det er lige før jeg tuder) jeg krysser alt hvad jeg kan, for dig og din lille pige

jeg ville ønske at jeg kunne sige noget der hjalp

Massere af varme tanker og knus fra Mille & Tinke

hej

ja det er fandme ikke sjovt, at intet kunne gøre, ville jo 110% gøre det for hende, men det kan man jo bare ikke :(

ej hvor sjovt, men ja de er nogle små purk og det er simpelthen det værste

men tak for de søde ord og , det har vi brug for..

knus cille

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

30. januar 2010

Barbamama

Åh nej det er jeg bare SÅ ked af at høre..... Det lyder bare helt forfærdeligt.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig. Jeg håber sådan at det ikke er noget alligevel...

Anmeld

30. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

for fanden putte

Vi krydser alle fingre og poter herhjemme!

Anmeld

30. januar 2010

Mca<3

Altså sødeste , ved ikke hva jeg kan skrive ,, Jeg krydser alt hva jeg kan og tror og håber på de højere magter passer på og hjælper din dejlige lille pige <3     Mange tanker og kram herfra ,,,

Tanja - Mor til Alexander 09- Casper 95- Michelle 93,,

Anmeld

30. januar 2010

Bondepigen

Åååh det SKAL bare være noget ufarligt!!! Jeg håber snart lægen kommer og fortæller jer, at det ikke er så galt alligevel!!

Tina

Anmeld

31. januar 2010

lululupo

Ej noget møg men som så mange andre krydser vi også alt hvad vi har her......

Anmeld

31. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

taak girls.. fordi i støtter og , for malou, det skal nok hjælpe .. i er simpelthen så søde.. det er rigtig dejligt..

ja jeg kan desværre ikke rigtig sige der er nogle gode nyheder, da malou og os andre stadigvæk er indlagt, og de har stadig ikke fundet ud af hvad det er, da de test de kørte på hende igår, ikke viste det de skulle. hmm.. så nu har hun været nede og få taget nogle andre prøver, og så må vi se.. .. de siger at det ikke bare er lige såen, da de prøver de tager viser noget forskelligt.. så nu venter vi på stuegang, og så må vi hører havd de siger..

mange kram til jer alle også.. knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.