ih i er bare såå søde, kniber næsten en tåre, dejligt at få så mange tanker, det varmer virkelig rigtig MEGET..
og tak for bamsen det er rigtig sødt 
Når en lille opdatering:
Altså lige pt skal vi sove på hospitalet, så vi er stadig her inde (længe leve for bærbar, for at slå ventetiden ihjel..) , så vi har fået et værelse, og skal blive der, da de mener det er mere alvorligt end som de troede i starten
... altså jeg ved ikke særlig meget, da lægerne ikke VIL fortælle mig noget, og har nu fået besked på at tage den med ro, og så bliveinde på værelset endtil der kommer en læge der ind, puha det sgu fandme hårdt at være så uvidende, når de nu siger det er mere alvorligt end som så ...
når men hun har fået sprøjtet noget kontrast ind i sit venfløj, og der kørte de en masse prøver , og såen.. og hun har også fået taget en masse andre prøver, bla. hjertekadogram (staves)..
og de mener så at hun (måske) har et hul i hjertet, men er stadig ikke 100% , men det er det eneste de kan se det er lige nu, og har det såen lidt, det må de sgu da kunne se, men ja, havd ved jeg
.... ej det er bare så hårdt.. men ja her til aften kommer der en læge ind og snakke med os, så der kan vi forhåbenlig få lidt flere svar!! og der er alle de test de har taget på hende, også kommet tilbage med svar.. så
, vi fingre for at det er et hul i hjertet hun kan leve fuldstændig normalt med.. uden problemer..
og ja hvad ang det med malou ikke vil op til mig, er der stadigvæk, men tager hende så bare, og så må hun skrige, men falder så til ro efter et stykke tid, er det ikke det rigtige eller??
ja det var så en lille opdatering, og i må blive ved med at krydse fingre til i aften.. taak piger..
..
knus cille