Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er KUN derfor jeg ser det... HAHAHA...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Metchen skriver: Jeg ser det også, og har virkelig syntes det var dybt pinligt. MEN...så læste jeg en artikel om at det er de intellektuelles yndlingssnask at se i tv, da det er så fjernt fra deres liv. Så skal vi ikke bare sige at vi ser Paradise fordi vi er pokkers kloge??
Jeg ser det også, og har virkelig syntes det var dybt pinligt. MEN...så læste jeg en artikel om at det er de intellektuelles yndlingssnask at se i tv, da det er så fjernt fra deres liv. Så skal vi ikke bare sige at vi ser Paradise fordi vi er pokkers kloge??
Det er da DET vi er Meget psykologi er der jo i det, haha!
Me too
Ha ha ha har det meget bedre nu
Er jeg helt ved siden af mig selv???
så jeg rigtigt at Susan K, kommer med i år også?
Så bare noget klip fra det, her den anden dag...
Jeg tvivler nu på, at jeg kan følge med i alle afsnit... Jeg går allerede kold omkring kl. 20.00....
Hey!
Jeg har sldrig fulgt med i Paradise Hotel, men i går var jeg tvangsindlagt til at se det..
Jeg føler mig lige pludseligt helt vildt gammel.. Jeg forstår ikke de 'unges' slang mere... Hvordan fanden går en Russisk Roulette klædt!?!?!griner...
Hold da kæft, det er god underholdning... Det er længe siden jeg har grint så meget... Uintilligente tøser!! Tror faktisk jeg skal se det igen i aften!!
Stine 28+5
Tilmeldt skriver: Hey! Jeg har sldrig fulgt med i Paradise Hotel, men i går var jeg tvangsindlagt til at se det.. Jeg føler mig lige pludseligt helt vildt gammel.. Jeg forstår ikke de 'unges' slang mere... Hvordan fanden går en Russisk Roulette klædt!?!?!griner... Hold da kæft, det er god underholdning... Det er længe siden jeg har grint så meget... Uintilligente tøser!! Tror faktisk jeg skal se det igen i aften!! Stine 28+5
Det er skide skægt at se.. Det er så dårligt at det er rigtig underholdende... :)
MoarJ skriver: Det er skide skægt at se.. Det er så dårligt at det er rigtig underholdende...
Det er skide skægt at se.. Det er så dårligt at det er rigtig underholdende...
Hehe....Ja, det fandt jeg ud af!!
Hvor meget er det de vinder?
Tilmeldt skriver: Hehe....Ja, det fandt jeg ud af!! Hvor meget er det de vinder? Stine 28+5
Puhh.. Det kan jeg ikke huske.. ½ million tror jeg.. er slet ikke sikker....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128