Paradis hotels fans?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Mira0911

Er jeg så den eneste der har en kæreste der elsker at se det?

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Ranarupta

DianaMoar skriver:

Så må du se det på computeren 

Knus Diana og Lucas 210209

God idé! Det har jeg slet ikke tænkt på.

Det går jo ikke at misse noget!

Er det d.6/2 det starter?

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

Ranarupta skriver:

Det starter den 8/2... Hvad kl. det ved jeg ikke lige... sikkert kl. 22.00

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Anmeld

29. januar 2010

mafalck

Skal helt sikkert se følge med i det.... (hvis jeg kan har termin den 13/2 og det er mit første så ved ikke om det er muligt at følge med i noget som helst)

hvornår er det at det starter?

Anmeld

29. januar 2010

Ranarupta

MoarJ skriver:

Det starter den 8/2... Hvad kl. det ved jeg ikke lige... sikkert kl. 22.00

Tak

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Ranarupta skriver:

Den 8 feb og så bliver det vist dagen efter på com eller nogen sted en time efter mener jeg 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

Bettemus

MoarJ skriver:

Ja, så er det tiden igen, til at sidde klistret til skærmen, med paradis deltagerne...

Nogen der skal følge med i år? Jeg håber jeg kan komme til det...

Paradise Hotel 2010

Hel klart, det skal ses. Synes det er go go underholdning

Anmeld

29. januar 2010

bagger26

Kan lige så godt være ærlige og indrømme , at jeg altid ender med og blive totalt hooked af det når det bliver sendt.. Det samme gør min svigermor, så har altid hende at snakke med.

Min kæreste hader det, siger han i hvert fald.. Men har taget ham i nogle gange at gå i seng, men så ligger han engang imellem og ser det derinde.. hehe..

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

Det er noget af det mest platte, tidfordrivende og usmagelige lort....

Men jeg er dælme alligevel kæmpe paradise fan, hehe.... SKAL bare se det, uanset hvor træt jeg er så køre det herhjemme, hver aften... Om så jeg skal sove en time inden for at være frisk til at se det, så gør jeg det!

Min kære mand mener han hader det, men alligevel sidder han da klistret til skærmen og ser det sammen med mig. Tror bare ikke han endnu tør indrømme han elsker det ligesom mig, hehe...

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Anmeld

29. januar 2010

Sees

Jeg må også hellere hoppe på den her vogn!

Veninderne kommer til "præmieren" og så kommer de hver torsdag når der er parcermoni og så til afslutningen - Det er bare et MUST!!

Jeg ELSKER paradise hotel - Det der tiltrækker mig er sgu nok det psykiske i det - Hvordan de udtænker deres planer og køre rundt i manechen med hinanden. Super fedt !

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.