Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Nej, det er du ikke! Her ser vi det sammen, og vi synes de er helt til grin.. Men vi ser det trofast hver aften!
Nej, det er du ikke! Her ser vi det sammen, og vi synes de er helt til grin.. Men vi ser det trofast hver aften!
Pyyh.. Skønt... Vi griner skam også meget af dem...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja den vogn hopper jeg også lige på i farten...
Nøh hvor vi da skal snakke herinde om dem så Jeg kan lige forestille mig at vi bliver nødt til at have en kategori der hedder "Paradise hotel". Det er da nærmest et must?
- Jeg er også med på vogenen, og kæresten tilmed
marikka skriver: Nøh hvor vi da skal snakke herinde om dem så Jeg kan lige forestille mig at vi bliver nødt til at have en kategori der hedder "Paradise hotel". Det er da nærmest et must? - Jeg er også med på vogenen, og kæresten tilmed
hvornår starter det
hehe
Kruse90 skriver: hvornår starter det hehe
Mandag d 8. feb. kl 22:00 og ellers bliver alle afsnittene jo genudsendt om søndagen. Hvis jeg husker rigtog er det fra kl 16. - tidspunktet om søndagen må du ikk elige hænge mig op på
Jeps Paradise fan her
Jeg har aldrig set det.. Jeg kan virkelig ikke finde interessen i det.. Men min bedste ven ser det trofast, så jeg kan ikke undgå at "følge med".. (Altså med hans fortællinger.. Heldigvis har mit fjernsyn mange kanaler.. Heh)
Med flovsind må jeg melde mig under Paradise fanerne *griner* Synes det er komplet latterligt og skide sjovt!!
glæder mig så meget til det kommer... det bliver bare nice..
Jeg ser det også, og har virkelig syntes det var dybt pinligt. MEN...så læste jeg en artikel om at det er de intellektuelles yndlingssnask at se i tv, da det er så fjernt fra deres liv. Så skal vi ikke bare sige at vi ser Paradise fordi vi er pokkers kloge??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128