Paradis hotels fans?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Ox.

Jeps lige her! Elsker paradise!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

LRJ

NEJ skal heller ikk se det, sys det er plat OG kan slet ikk forstå at tv 3 skal ødelægge eller forskyde alle de gode programmer for at der kan komme Paradis hehe

Men det er bare mig

Anmeld

29. januar 2010

FrkLarsen

JA! Har tænk paradise siden sidste sæson sluttede 

Og muuums muuums muuums siger jeg bare, sikke nogen lækre fyre der er med i år!! 

Anmeld

29. januar 2010

Stine85

Sidste år var første gang jeg sådan rigtig fulgte med i Paradis... Og det var kun fordi en af mine barndomsvenner var med... Og skal da også se det i år, da hun vist nok kommer med igen.

Og manden..... ja han sidder også og følger med, om det er pga "dramaerne" eller tøserne i bikini, vides stadig ikke. Hi Hi

Anmeld

29. januar 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Er jeg så den eneste der har en kæreste der elsker at se det?

3366ff;"> Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

3366ff;"> Dorthe og Julie Mira 100209

Nej, det er du ikke! Her ser vi det sammen, og vi synes de er helt til grin.. Men vi ser det trofast hver aften!

Anmeld

29. januar 2010

MichellaMalou

MoarJ skriver:

Er jeg så den eneste der har en kæreste der elsker at se det?

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

neej min kæreste elsker os at se det heeh

Anmeld

29. januar 2010

FrkLarsen

Stine85 skriver:

Sidste år var første gang jeg sådan rigtig fulgte med i Paradis... Og det var kun fordi en af mine barndomsvenner var med... Og skal da også se det i år, da hun vist nok kommer med igen.

Og manden..... ja han sidder også og følger med, om det er pga "dramaerne" eller tøserne i bikini, vides stadig ikke. Hi Hi

Hvem er dine barndomsvenner fra sidste sæson? 

Anmeld

29. januar 2010

Stine85

FrkLarsen skriver:

Hvem er dine barndomsvenner fra sidste sæson? 

Er ikke helt sikker på at jeg må sige det........ men hun nåede meget langt sidst

Anmeld

29. januar 2010

LouiseNielsen

Stine85 skriver:

Er ikke helt sikker på at jeg må sige det........ men hun nåede meget langt sidst

Hvorfor skulle du ikke må sige det, det er vel ingen hemmelighed? :0)

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Anmeld

29. januar 2010

Stine85

LouiseLarsen skriver:

Hvorfor skulle du ikke må sige det, det er vel ingen hemmelighed? :0)

Jeg skriver hvad jeg mener. Du er måske ikke enig, men lad være med at svine mig til. Vi er begge to mennesker, og det er lovligt at have forskellige holdninger!

Vidste ikke helt om det var offenliggjort endnu, men har lige set i raklamerne at hun er med...

Så kan godt sige at det er Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.