piercing i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

LRJ

Tjuls skriver:

Brystet er et sjovt sted at starte så..

Det er meget heldigt ja, men ellers havde jeg nu taget det med.. Man ved jo kroppens udseende ændre sig, hvis man vælger at udsmykke sig på den ene eller anden måde..

Men jeg fik fx. lavet kind piercinger.. Kort tid efter fik min søn børnesår, hvilket straks satte sig i den ene piercing, og der kunne jeg nok godt have fået et meeeget grimt ar.. Men i stedet har jeg nu bare fået gevaldige smilehuller ..

Så alt i alt, så har jeg nok været ret heldig

Havde bare ønsket mig den i så lang tid, og så fik jeg den lavet

Ej det er heldigt at det bare er blevet smilehuller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Tjuls

Lone H. skriver:

Havde bare ønsket mig den i så lang tid, og så fik jeg den lavet

Ej det er heldigt at det bare er blevet smilehuller

Så skal man også bare gøre det

Jae jeg har da altid ønsket mig smilehuller, så det kunne være værre.. Hehe

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Tjuls skriver:

Så skal man også bare gøre det

Jae jeg har da altid ønsket mig smilehuller, så det kunne være værre.. Hehe

hehe ja

Anmeld

27. januar 2010

siw84

nu har jeg haft piercing i brystet i 3 år, eller jeg tog den ud i august da jeg fandt ud af jeg var gravid, da hende der lavede piercingen sagde at det kunne ødelægge Mælkekirtlerne ( eller hva de nu hedder ??)

Og nu Gør det brystvorte og bryst hvor jeg har haft piercing i Ondt af Helved til, bare jeg li snitter den, og føler der er en "klump" derinde, Er der nogle der har prøvet det ?

jeg har selv piercing i brystet og haft det i snart 10 år nu og har undersøgt meget ang. dette både før jeg blev gravid og efter og snakket med mange piercere og folk der har forstand på dette... hvis du først har fået piercing gør det ingen forskel hvis du piller den ud, i den mening med at hvis dine mælkekirtler er ødelagt så blev de da du fik den og da der jo så kun vil komme arvæv når du piller den ud gør det ingen forskel, så er de ødelagt.. det bliver de nemig allerede idet de laver hullet og piercingen får lov at hele..

men det lyder som om at du har fået det der hedder råmælk ud tidligere og så tyder det på der ingen skade er sket..

personligt piller jeg ikke min ud, og der er heller ingen skade sket, desværre ikke alle der er så heldige.. men det er jo igen smag og behag med om man vil beholde den i

men ville bare lige sige at rent ødelæggelses mæssigt af kirtlerne gør det ingen forskel om den er i ell. blir taget ud når først man har fået den...

held og lykke med resten af din grviditet som ikke er så lang igen

knus siw 35+4

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

siw84 skriver:

jeg har selv piercing i brystet og haft det i snart 10 år nu og har undersøgt meget ang. dette både før jeg blev gravid og efter og snakket med mange piercere og folk der har forstand på dette... hvis du først har fået piercing gør det ingen forskel hvis du piller den ud, i den mening med at hvis dine mælkekirtler er ødelagt så blev de da du fik den og da der jo så kun vil komme arvæv når du piller den ud gør det ingen forskel, så er de ødelagt.. det bliver de nemig allerede idet de laver hullet og piercingen får lov at hele..

men det lyder som om at du har fået det der hedder råmælk ud tidligere og så tyder det på der ingen skade er sket..

personligt piller jeg ikke min ud, og der er heller ingen skade sket, desværre ikke alle der er så heldige.. men det er jo igen smag og behag med om man vil beholde den i

men ville bare lige sige at rent ødelæggelses mæssigt af kirtlerne gør det ingen forskel om den er i ell. blir taget ud når først man har fået den...

held og lykke med resten af din grviditet som ikke er så lang igen

knus siw 35+4

Okay mange tak for svaret

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Lone H. skriver:

Sys os det er lang tid, Og man glæder sig bare helt vildt til det

Og ja det er vores Første

Hva med Jeres / dit ?

ja det er også vores første

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Risen skriver:

ja det er også vores første

Ih det bliver spændende så ?

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Lone H. skriver:

Ih det bliver spændende så ?

Meget ! vi glæder os helt vildt.. Vi har også lige fået afvide at vi venter os en lille pige .. det skønt! Ved I hvad kønnet er ?

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Risen skriver:

Meget ! vi glæder os helt vildt.. Vi har også lige fået afvide at vi venter os en lille pige .. det skønt! Ved I hvad kønnet er ?

Det gør vi os - Og Tillykke med hende

Vi venter os en lille pige

Anmeld

28. januar 2010

DkzMariia

Hej med dig!
Er ked af at sige det, men det skulle vidst være ganske normalt! Jeg havde selv en piercing i det ene bryst, og tog den selv ud da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Senere hen fik jeg det som du beskriver, og snakkede med en gammel veninde som er piercer om det, og hun mener at det blot er brystet der gør sig klart. + at det nok er ved at gro sammen & hele. Men ja, det gør sgu ondt. Og btw, du kan sagtens amme! Jeg har i hvert falde ingen problemer, der er ingen forskel på om det er brystet hvor der har eller ikke har været piercing i  
Håber du fik noget ud af mit indlæg.
Knus herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.