nu har jeg haft piercing i brystet i 3 år, eller jeg tog den ud i august da jeg fandt ud af jeg var gravid, da hende der lavede piercingen sagde at det kunne ødelægge Mælkekirtlerne ( eller hva de nu hedder ??)
Og nu Gør det brystvorte og bryst hvor jeg har haft piercing i Ondt af Helved til, bare jeg li snitter den, og føler der er en "klump" derinde, Er der nogle der har prøvet det ?
jeg har selv piercing i brystet og haft det i snart 10 år nu og har undersøgt meget ang. dette både før jeg blev gravid og efter og snakket med mange piercere og folk der har forstand på dette... hvis du først har fået piercing gør det ingen forskel hvis du piller den ud, i den mening med at hvis dine mælkekirtler er ødelagt så blev de da du fik den og da der jo så kun vil komme arvæv når du piller den ud gør det ingen forskel, så er de ødelagt.. det bliver de nemig allerede idet de laver hullet og piercingen får lov at hele..
men det lyder som om at du har fået det der hedder råmælk ud tidligere og så tyder det på der ingen skade er sket..
personligt piller jeg ikke min ud, og der er heller ingen skade sket, desværre ikke alle der er så heldige.. men det er jo igen smag og behag med om man vil beholde den i
men ville bare lige sige at rent ødelæggelses mæssigt af kirtlerne gør det ingen forskel om den er i ell. blir taget ud når først man har fået den...
held og lykke med resten af din grviditet som ikke er så lang igen
knus siw 35+4
Anmeld