piercing i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Low

Lone H. skriver:

Okay jeg var Nede ved min piercere li efter jeg var blevet gravid og hører om jeg skulle tage den ud eller ej, og hun rådede mig til at tage den ud, fordi med mælkekirtlerne ( hendes var nemlig blevet ødelagt pga det og så "sprøjtede" mælken bare ud til alle sider)

Men heldigt du ikk har mærket den endnu, for min er Bare ØMT

Jeg kom til at tænke på om dit problem kunne være betændelse i brystet? Jeg synes jeg har læst mig frem til at det kunne give betændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

LRJ

Low skriver:

Jeg kom til at tænke på om dit problem kunne være betændelse i brystet? Jeg synes jeg har læst mig frem til at det kunne give betændelse

Ja men har haft det i brystet, og der kunne jeg presse det ud, Nu kommer der intet ud når jeg presser, heller ikk mælk eller noget som helst :s

Anmeld

27. januar 2010

Tjuls

Jeg har haft i begge bryster også.

Jeg tog dem ud under min graviditet, da jeg også var meget nervøs for mælkekirtlerne.

De tog dog ingen skade, da de opbyggede sig selv igen. Men jeg fik meget arvæv. Lyder præcis som det du beskriver.

Jeg har været meget eksperimental med piercinger.. Dvs jeg i brystet fx kunne have 2, så flere huller = mere arvæv.

Jeg ville meget gerne amme, men det kunne ikke lade sig gøre pga mine tidligere piercinger, og for meget arvæv. Så håber da det går bedre for dig

Men tror nu ikke du skal være nervøs for "klumpen".. Det er normalt efter man tager piercinger ud.

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Tjuls skriver:

Jeg har haft i begge bryster også.

Jeg tog dem ud under min graviditet, da jeg også var meget nervøs for mælkekirtlerne.

De tog dog ingen skade, da de opbyggede sig selv igen. Men jeg fik meget arvæv. Lyder præcis som det du beskriver.

Jeg har været meget eksperimental med piercinger.. Dvs jeg i brystet fx kunne have 2, så flere huller = mere arvæv.

Jeg ville meget gerne amme, men det kunne ikke lade sig gøre pga mine tidligere piercinger, og for meget arvæv. Så håber da det går bedre for dig

Men tror nu ikke du skal være nervøs for "klumpen".. Det er normalt efter man tager piercinger ud.

Okay Mange tak for svaret

Har du så haft piercingen i igen efter Graviditeterne ?

Anmeld

27. januar 2010

Tjuls

Lone H. skriver:

Okay Mange tak for svaret

Har du så haft piercingen i igen efter Graviditeterne ?

Det var så lidt

Jepper de kom i igen, og der var intet problem.. Piercinger er en meget stor del af mig, så de kan ikke undværes.. Der har hellere ikke været betændelse eller lignende efter.

Men havde jeg været bedre oplyst tidligere, så ville jeg nok have ventet med at blive piercet der, til efter jeg havde fået børn. For føler jeg gik glip af en stor del, ved ikke kunne amme.

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Tjuls skriver:

Det var så lidt

Jepper de kom i igen, og der var intet problem.. Piercinger er en meget stor del af mig, så de kan ikke undværes.. Der har hellere ikke været betændelse eller lignende efter.

Men havde jeg været bedre oplyst tidligere, så ville jeg nok have ventet med at blive piercet der, til efter jeg havde fået børn. For føler jeg gik glip af en stor del, ved ikke kunne amme.

Okay mange tak

Men prøver li at snakke med hende der lavede piercingen i morgen, om det bare er arvæv  

Anmeld

27. januar 2010

Tjuls

Lone H. skriver:

Okay mange tak

Men prøver li at snakke med hende der lavede piercingen i morgen, om det bare er arvæv  

Det er nok en meget god ting..

Selvom jeg ikke tror du har så meget at været nervøs for..

Jeg er gået fra 24 til 8 piercinger  De fleste steder har jeg en del arvæv, men har så også haft dem mange år.. Det er kun i ansigtet det faktisk ikke sådan er kommet.. Lige lidt i det ene bryn, men ellers har jeg været ret heldig der.. Selvfølgelig kan man se en masse huller her og der, men sådan er det..

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Tjuls skriver:

Det er nok en meget god ting..

Selvom jeg ikke tror du har så meget at været nervøs for..

Jeg er gået fra 24 til 8 piercinger  De fleste steder har jeg en del arvæv, men har så også haft dem mange år.. Det er kun i ansigtet det faktisk ikke sådan er kommet.. Lige lidt i det ene bryn, men ellers har jeg været ret heldig der.. Selvfølgelig kan man se en masse huller her og der, men sådan er det..

Okay

Har kun haft den ene

Men Heldigt at der ingen har kommet i ansigtet

Anmeld

27. januar 2010

@spire

Jeg har/havde også piercing i brystvorten, og den gang jeg fik den lavet spurgte jeg pierceren om det ville ødelægge noget mht. til at amme senere i mit liv, og hun garanterede mig at der hvor hun satte den, ville det ikke komme til at betyde noget for fremtidig amning. Jeg ville stadig have haft min i nu hvis jeg kunne, men den begyndte næsten at forsvinde ind i brystvorten hele piercingen fordi den blev så stor (brystvorten, ikke piercingen) Så kun derfor jeg tog min ud.. Har ingen problemer haft.. Ingen ømhed ingen knuder eller noget, og der kommer da også en smule mælk ud af begge mine brystvorter..¨

Har ydermere sagt farvel til min navlepiercing og min tungepiercing igen, uden noget som helst... Føler mig lidt heldig lige nu...?

Knuz @spire 35+5

Anmeld

27. januar 2010

Tjuls

Lone H. skriver:

Okay

Har kun haft den ene

Men Heldigt at der ingen har kommet i ansigtet

Brystet er et sjovt sted at starte så..

Det er meget heldigt ja, men ellers havde jeg nu taget det med.. Man ved jo kroppens udseende ændre sig, hvis man vælger at udsmykke sig på den ene eller anden måde..

Men jeg fik fx. lavet kind piercinger.. Kort tid efter fik min søn børnesår, hvilket straks satte sig i den ene piercing, og der kunne jeg nok godt have fået et meeeget grimt ar.. Men i stedet har jeg nu bare fået gevaldige smilehuller ..

Så alt i alt, så har jeg nok været ret heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.