piercing i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

LRJ

Risen skriver:

hmm. kan jeg godt forstå.. Måske du skal tage ned til din piercer (staves) og få hende til at kigge på det.. Jeg tror ikke der kan være noget alvorlig galt når du har taget den ud, men det er altid rart at få det tjekket.. Hvor langt er du egentligt henne ? .. Tænker på dit spørgsmål omkring ødelagte mælkekirtler ? .. Har du set mælk/væske kommer ud endnu af begge bryster , kun det ene eller ingen af dem endnu ?

jeg er i uge 30, og der kommer kun mælk ud af det ene bryst det der ikk har haft piercing . 

Men Kunne godt være jeg skulle forbi hende os Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

LRJ

MetteLetten skriver:

Nåeh ja, forresten - Du danner arvæv, fordi at brystvorten trækker sig sammen - Og det kan godt tage lidt lang tid, og det strammer også

Okay

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Lone H. skriver:

jeg er i uge 30, og der kommer kun mælk ud af det ene bryst det der ikk har haft piercing . 

Men Kunne godt være jeg skulle forbi hende os Tak

okay.. Selv tak da ! Gid det var mig som var så langt henne, kan slet ikke vente !

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Malou Vilma Nørgaard skriver:

øhm har ikke selv piercing i brystet, men min bedste veninde har haft, og da hun stoppede med at havde den i, så blev den også vildt øm, og det var arvæv, da hun gik ned ogspurgte sin piercier.. så det kunne goidt lyde som det samme..

håber meget det er..

knus

Okay tak

Vil hvertfald li prøve og ind og forhøre mig ved piercere, man bliver bare så urolig når der pludselig er en klump i den ene bryst

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Risen skriver:

okay.. Selv tak da ! Gid det var mig som var så langt henne, kan slet ikke vente !

Vi kan heller ikk rigtigt vente mere men kunne godt undvære

plukveerne

Der er da heller ikk så langt til endnu for dig

Anmeld

27. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Lone H. skriver:

Okay tak

Vil hvertfald li prøve og ind og forhøre mig ved piercere, man bliver bare så urolig når der pludselig er en klump i den ene bryst

ja det kan jeg godt forstå du blir urolig.. ja der var nemlig også en hård klump i min venindes bryst.. men ja smut du forbi din piercer, for at være sikker

Anmeld

27. januar 2010

Low

Lone H. skriver:

nu har jeg haft piercing i brystet i 3 år, eller jeg tog den ud i august da jeg fandt ud af jeg var gravid, da hende der lavede piercingen sagde at det kunne ødelægge Mælkekirtlerne ( eller hva de nu hedder ??)

Og nu Gør det brystvorte og bryst hvor jeg har haft piercing i Ondt af Helved til, bare jeg li snitter den, og føler der er en "klump" derinde, Er der nogle der har prøvet det ?

Jeg har selv piercing i brystet, den har jeg haft i et år og jeg er 20+1. Jeg har ikke mærket forandring i det bryst som ikke skulle være der. Jeg skal til min jordermoder på fredag så der ville jeg snakke med hende om den. Jeg har ikke taget min ud endnu da jeg lige ville snakke med hende om det. Men jeg har ikke mærket noget til min.

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Lone H. skriver:

Vi kan heller ikk rigtigt vente mere men kunne godt undvære

plukveerne

Der er da heller ikk så langt til endnu for dig

ja det er nok ikke særligt sjovt .. Av ..

Synes der er alt for lang tid endnu.. Det er jo helt utroligt hvor meget man tænker på det og glæder sig. Troede slet ikke man kunne glæde sig så meget til en lille prut ..  Er det jeres første ?

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Low skriver:

Jeg har selv piercing i brystet, den har jeg haft i et år og jeg er 20+1. Jeg har ikke mærket forandring i det bryst som ikke skulle være der. Jeg skal til min jordermoder på fredag så der ville jeg snakke med hende om den. Jeg har ikke taget min ud endnu da jeg lige ville snakke med hende om det. Men jeg har ikke mærket noget til min.

Okay jeg var Nede ved min piercere li efter jeg var blevet gravid og hører om jeg skulle tage den ud eller ej, og hun rådede mig til at tage den ud, fordi med mælkekirtlerne ( hendes var nemlig blevet ødelagt pga det og så "sprøjtede" mælken bare ud til alle sider)

Men heldigt du ikk har mærket den endnu, for min er Bare ØMT

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Risen skriver:

ja det er nok ikke særligt sjovt .. Av ..

Synes der er alt for lang tid endnu.. Det er jo helt utroligt hvor meget man tænker på det og glæder sig. Troede slet ikke man kunne glæde sig så meget til en lille prut ..  Er det jeres første ?

Sys os det er lang tid, Og man glæder sig bare helt vildt til det

Og ja det er vores Første

Hva med Jeres / dit ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.