piercing i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.557 visninger
40 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

LRJ

nu har jeg haft piercing i brystet i 3 år, eller jeg tog den ud i august da jeg fandt ud af jeg var gravid, da hende der lavede piercingen sagde at det kunne ødelægge Mælkekirtlerne ( eller hva de nu hedder ??)

Og nu Gør det brystvorte og bryst hvor jeg har haft piercing i Ondt af Helved til, bare jeg li snitter den, og føler der er en "klump" derinde, Er der nogle der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Risen

Lone H. skriver:

nu har jeg haft piercing i brystet i 3 år, eller jeg tog den ud i august da jeg fandt ud af jeg var gravid, da hende der lavede piercingen sagde at det kunne ødelægge Mælkekirtlerne ( eller hva de nu hedder ??)

Og nu Gør det brystvorte og bryst hvor jeg har haft piercing i Ondt af Helved til, bare jeg li snitter den, og føler der er en "klump" derinde, Er der nogle der har prøvet det ?

nope ikke i brystet, men har haft piercing i tungen og nogle gange var der også en klump.. det var som regel betændelse eller mad (add ).. men ihvertfald pressede jeg den ud og skyllede med noget mundskyllevand.. Tror du skal rense hullet hvis du kan ?

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Risen skriver:

nope ikke i brystet, men har haft piercing i tungen og nogle gange var der også en klump.. det var som regel betændelse eller mad (add ).. men ihvertfald pressede jeg den ud og skyllede med noget mundskyllevand.. Tror du skal rense hullet hvis du kan ?

Renser den tit :s fordi jeg ikk ville have der skulle gå betændelse i den nu her, hvor jeg var gravid og skulle amme, Men det føltes overhovedet som da jeg havde betændelse i den da jeg fik den lavet og der kommer heller ingen væske ud når man presse om det

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Lone H. skriver:

Renser den tit :s fordi jeg ikk ville have der skulle gå betændelse i den nu her, hvor jeg var gravid og skulle amme, Men det føltes overhovedet som da jeg havde betændelse i den da jeg fik den lavet og der kommer heller ingen væske ud når man presse om det

hmm. mystisk ? .. Måske er det hullet der vokser sammen du kan mærke ? ..

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Risen skriver:

hmm. mystisk ? .. Måske er det hullet der vokser sammen du kan mærke ? ..

kan godt være :s blev bare li bekymret da jeg mærkede på den og der var en klump, den er ret stor

Anmeld

27. januar 2010

Sees

Lone H. skriver:

Det kan sagtens være arvæv.
Da jeg tog min navlepiercing ud for nogle år siden, var den også rigtig øm i starten, men nu er der bare sådan en klump - Altså arvæv. Det kan nogle gange bare presses ud, og andre gang skal lige nullers lidt blødt.
Det er der også mange der får i øreflipperne - Også selv om der stadig er hul
Håber for dig at det bare er arvæv og ikke betændelse

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

MetteLetten skriver:

Det kan sagtens være arvæv.
Da jeg tog min navlepiercing ud for nogle år siden, var den også rigtig øm i starten, men nu er der bare sådan en klump - Altså arvæv. Det kan nogle gange bare presses ud, og andre gang skal lige nullers lidt blødt.
Det er der også mange der får i øreflipperne - Også selv om der stadig er hul
Håber for dig at det bare er arvæv og ikke betændelse

Okay Så må jeg bare igang med at se om det kan presses ud

Tak

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Lone H. skriver:

kan godt være :s blev bare li bekymret da jeg mærkede på den og der var en klump, den er ret stor

hmm. kan jeg godt forstå.. Måske du skal tage ned til din piercer (staves) og få hende til at kigge på det.. Jeg tror ikke der kan være noget alvorlig galt når du har taget den ud, men det er altid rart at få det tjekket.. Hvor langt er du egentligt henne ? .. Tænker på dit spørgsmål omkring ødelagte mælkekirtler ? .. Har du set mælk/væske kommer ud endnu af begge bryster , kun det ene eller ingen af dem endnu ?

Anmeld

27. januar 2010

Sees

Lone H. skriver:

Nåeh ja, forresten - Du danner arvæv, fordi at brystvorten trækker sig sammen - Og det kan godt tage lidt lang tid, og det strammer også

Anmeld

27. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

øhm har ikke selv piercing i brystet, men min bedste veninde har haft, og da hun stoppede med at havde den i, så blev den også vildt øm, og det var arvæv, da hun gik ned ogspurgte sin piercier.. så det kunne goidt lyde som det samme..

håber meget det er..

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.