Jer med stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

luckas-mor

jeg ku intet rumme i mit hoved hverken det ene eller andet..
sov ikk om natten m.m min mesters kone sendte mig til lægen og der konstaterede han som hende a jeg havde stress men også desv havde fået en depr. oven i:s

det er bare ikk sjovt..

natascha 37+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Gittemor09

har haft stress i 5 år nu.. det udviklede sig til depression og videre til angst..

det startede med at jeg var træt, og ingenting kunne overskue, og bare sad for mig selv og græd..!!

så begyndte det at jeg skældte alt og alle ud uden grund, og der skulle ingenting til...

derefter lukkede jeg mig inde i lejligheden og turde ikke gå udenfor en dør, folk måtte handle for mig.. for jeg var bange for mennesker, det var kun få der kom på besøg..!!

Jeg turde ikke at komme med til familiefester og fødselsdage...!!

startede hos psykolog og gik der nogle år...

det er blevet bedre med tiden, og går ikke til psykolog mere..!!

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

har haft stress i 5 år nu.. det udviklede sig til depression og videre til angst..

det startede med at jeg var træt, og ingenting kunne overskue, og bare sad for mig selv og græd..!!

så begyndte det at jeg skældte alt og alle ud uden grund, og der skulle ingenting til...

derefter lukkede jeg mig inde i lejligheden og turde ikke gå udenfor en dør, folk måtte handle for mig.. for jeg var bange for mennesker, det var kun få der kom på besøg..!!

Jeg turde ikke at komme med til familiefester og fødselsdage...!!

startede hos psykolog og gik der nogle år...

det er blevet bedre med tiden, og går ikke til psykolog mere..!!

Havde faktisk en perioede hvor jeg græd af intet, hvis kæresten lavede sjov så skulle der intet til jeg begyndte at græde. Men det gør jeg ikke mere, nu reagere jeg med vrede

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

Anonym skriver:

Havde faktisk en perioede hvor jeg græd af intet, hvis kæresten lavede sjov så skulle der intet til jeg begyndte at græde. Men det gør jeg ikke mere, nu reagere jeg med vrede

ja, der skulle heller intet til med mig... hvis han bare fik sagt et forkert ord.. så græd jeg med det samme.. men nu der farer jeg op i det røde felt..!! men han ved godt at det ikke er hans skyld...

måtte have beroligende for at kunne sove... men det var af en anden grund, som jeg ikke rigtig ved om jeg skal komme ind på uden at blive dømt... ..!!

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

ja, der skulle heller intet til med mig... hvis han bare fik sagt et forkert ord.. så græd jeg med det samme.. men nu der farer jeg op i det røde felt..!! men han ved godt at det ikke er hans skyld...

måtte have beroligende for at kunne sove... men det var af en anden grund, som jeg ikke rigtig ved om jeg skal komme ind på uden at blive dømt... ..!!

Jeg sover som regl oki de første 5 timer men det er fordi jeg får noget medicin for noget andet som gør at man bliver træt.

Du kan bare skrive pb hvis det er. Jeg dømmer i hvert fald ikke

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg sover som regl oki de første 5 timer men det er fordi jeg får noget medicin for noget andet som gør at man bliver træt.

Du kan bare skrive pb hvis det er. Jeg dømmer i hvert fald ikke

jeg kunne kun sove om dagen..!! så fik fuldstændig vendt op og ned på dag og nat...

tak det er jeg glad for..!

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

og forresten.. det er lidt svært når du er anonym

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

og forresten.. det er lidt svært når du er anonym

hehe tænkte jeg ikke lige over snakken gik så godt så glemte det helt

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg kunne kun sove om dagen..!! så fik fuldstændig vendt op og ned på dag og nat...

tak det er jeg glad for..!

Har simpelhen holdt mig selv i nakken og hold mig vågen til tidligst kl  9 om aften for ikke at få vendt op og ned på det.

Men har været et par dage hvor jeg har måttet gå i seng og tage et hvil inden aftensmad for at kunne sidde op

Anmeld

26. januar 2010

Gittemor09

Anonym skriver:

Har simpelhen holdt mig selv i nakken og hold mig vågen til tidligst kl  9 om aften for ikke at få vendt op og ned på det.

Men har været et par dage hvor jeg har måttet gå i seng og tage et hvil inden aftensmad for at kunne sidde op

har været så langt nede, så jeg ikke magtede at holde mig selv i nakken.. jeg lod det bare køre i en ond cirkel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.