Jer med stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
36 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Anonym trådstarter

Hvordan fik i det konstateret? Via en test eller hvordan?

Har haft mistankec om at jeg har det og tog testen på nettet og jeg ligger helt i toppen og er helt galt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Har haft mistankec om at jeg har det og tog testen på nettet og jeg ligger helt i toppen og er helt galt.

Jeg fik det konstateret hos lægen ved en samtale og så ved at han tog nogle prøver... Ikke ved en test - tror ikke de holder stik dem på nettet

Tag til lægen med det samme i morgen, det er farligt med stress!!

Anmeld

26. januar 2010

Heidi.

Anonym skriver:

ALLE vil have stress når de tager den test...

Jeg lider i perioder meget af stress. og det har hos mig udviklet angst.

Det er en læge der skal kontatere det, eller en psykolog. Personligt foretrækker jeg sidstnævnte..

Hvordan har du det, siden du mener du lider af stress??

Kh Heidi

Anmeld

26. januar 2010

LRJ

fik det konstateret ved en Test ved lægen, Og fik det videre konstateret ved psykologen, og har os fået en Konstanteret Post. Dramatisk stress nu her ved en psykiater.

Men Stress er ved lægen du skal have det konstateret

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Heidi. skriver:

ALLE vil have stress når de tager den test...

Jeg lider i perioder meget af stress. og det har hos mig udviklet angst.

Det er en læge der skal kontatere det, eller en psykolog. Personligt foretrækker jeg sidstnævnte..

Hvordan har du det, siden du mener du lider af stress??

Kh Heidi

Mit temperament er steget, er konstant træt og orker intet. Kan slet ikke rumme mange mennesker på engang. Lysten til at være i fysisk kontakt med kæresten er røget. Har næsten ikke menstration når det er (har taget mange test ang graviditet og er det ik) Har nu i lang tid døjet med ømhed øverst af maven, vil nok kalde det mellem gulvet og er slet ikke rart.

Anmeld

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Mit temperament er steget, er konstant træt og orker intet. Kan slet ikke rumme mange mennesker på engang. Lysten til at være i fysisk kontakt med kæresten er røget. Har næsten ikke menstration når det er (har taget mange test ang graviditet og er det ik) Har nu i lang tid døjet med ømhed øverst af maven, vil nok kalde det mellem gulvet og er slet ikke rart.

Hmm, jeg fik stress i forbindelse med en svær depression i sin tid, det kunne godt lyde som det.. Jeg synes bestemt du skal få en dobbelt tid hos lægen!

og held og lykke med det hele.. for der selvfølgelig ikke er noget!!

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Sabrina17 skriver:

Hmm, jeg fik stress i forbindelse med en svær depression i sin tid, det kunne godt lyde som det.. Jeg synes bestemt du skal få en dobbelt tid hos lægen!

og held og lykke med det hele.. for der selvfølgelig ikke er noget!!

Dobbelt tid?

Anmeld

26. januar 2010

Heidi.

Anonym skriver:

Ja, uden at være læge.. så vil jeg sige du lider af stress..

Du skal have noget hjælp.. og jeg vil fortælle dig at du skal passe på dig selv, og måske blive sygemeldt..

Har du også hjertebanken??

Kh Heidi

Anmeld

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Dobbelt tid?

Lægen sætter altid kun 15 min. af på en patient, men du skal bede om en dobbelt tid, altså 30 min. så I når at tjekke det hele igennem og få jer en ordentlig snak omkring det Hvis han nu mener det hænger sammen med en depression også, så skal du nemlig sidde og udfylde et test ark og det kan tage lidt tid, da man skal være sikre på sine svar

Men hvis du fortæller hvad det drejer sig om, sætter de sikkert selv en dobbelt tid af til dig - men jeg ville spørge for en sikkerheds skyld

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Heidi. skriver:

Ja, uden at være læge.. så vil jeg sige du lider af stress..

Du skal have noget hjælp.. og jeg vil fortælle dig at du skal passe på dig selv, og måske blive sygemeldt..

Har du også hjertebanken??

Kh Heidi

Er på su så vil være svært  at blive sygmeldt ellers? Har ikke forstand på det.

Ja men ikke så tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.