Hvor mange scanninger fik du? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

MM1987

Caroline86 skriver:

Jeg er scannet hver 4. uge pga. min immundefekt. Jeg har ikke selv betalt for nogen scanninger

Hej Caroline...

Jeg har leddegigt, det går under autoimmunlidelser, og har fået afvide jeg skal gå på obstetrisk afd. som noget ekstra pga. af dette (når jeg er gravid altså)...

Er det mon det samme du har gået til?...og vil du fortælle om det?

MVH Mia Maia - der tager imod ekstra kontrol med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

LRJ

Jeg er blevet scannet 6 gange indtil videre og har scanninger hver anden uge fra nu af og frem til jeg føder 

Men det har været fordi jeg har haft anoreksi, og for at se om min livmoder Kunne Holde på barnet, og nu for at holde øje med livmoder og livmoderhalsen

Lone 28+6

Anmeld

25. januar 2010

vatten

Jeg fik de to normale og så en 3-4 vægtscanninger. Jeg gik hver 14. dag til scanning og de modsatte uger til kontrol på FG det sidste lange stykke tid. Alt det, bare fordi Mathias vejede under gennemsnittet.

Anmeld

25. januar 2010

missKat

Har fået 2 indtil videre (NF & MD), skal have nr 3 på torsdag og 4. scanning i uge 36.

Jeg er med i et forsøg/projekt, så derfor en 3. & 4. scanning.

Karina som nu er i uge 30 

Anmeld

25. januar 2010

missKat

fik faktisk 2 scanninger omkring NF, kom jeg lige til at tænke på...
der var mistanke om tvillinger, og det skulle afgøres inden jeg kunne komme på tale til det projekt jeg er med i.
Så blev hurtig scannet for at se hvor mange der var, inden jeg fik den "rigtige" NF 

Anmeld

25. januar 2010

mortilsofieogsara

jeg har stemt flere. da jeg har fik 2 normale og 4-5 vækstscanninger for at være sikker på at hun tog nok på.

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Hej Caroline...

Jeg har leddegigt, det går under autoimmunlidelser, og har fået afvide jeg skal gå på obstetrisk afd. som noget ekstra pga. af dette (når jeg er gravid altså)...

Er det mon det samme du har gået til?...og vil du fortælle om det?

MVH Mia Maia - der tager imod ekstra kontrol med kyshånd

Kan da sagtens tænkes de vil holde øje med dig på samme måde..

Jeg er/var i risikogruppe for at føde for tidligt og er derfor blevet cervix scannet hver 4. uge (hvor de scanner længden på livmoderhalsen, indvendigt). Samtidig holder de øje med at prinsessen tager på som hun skal - hvilket ikke har været noget problem!!!! tvært imod

Ellers har det været meget stille og roligt med samtaler med læge om hvordan det går, hvad jeg skal tage hensyn til osv...

Men det er SKØNT at kunne følge så godt med i bebsens udvikling! Har virkelig nydt det...

Knus

Anmeld

25. januar 2010

MM1987

Caroline86 skriver:

Kan da sagtens tænkes de vil holde øje med dig på samme måde..

Jeg er/var i risikogruppe for at føde for tidligt og er derfor blevet cervix scannet hver 4. uge (hvor de scanner længden på livmoderhalsen, indvendigt). Samtidig holder de øje med at prinsessen tager på som hun skal - hvilket ikke har været noget problem!!!! tvært imod

Ellers har det været meget stille og roligt med samtaler med læge om hvordan det går, hvad jeg skal tage hensyn til osv...

Men det er SKØNT at kunne følge så godt med i bebsens udvikling! Har virkelig nydt det...

Knus

Okay, jeg tror desværre ikke det bliver så ofte, da sygdommen ikke umdiddelbart skulle påvirke graviditeten (de har allerede taget nogen prøver)...

Men ellers bliver det nok det samme...

Mange tak for svaret...

Anmeld

25. januar 2010

Ayasmor

Jeg fik 3.. NF, MD og en ekstra i 38. uge da min jdm troede at Aya lå i UK.. Men men men... hun havde bare en stor numse.. 

Anmeld

25. januar 2010

Lullaby

Nf, md og så en 3d scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.