Hvor mange scanninger fik du? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Knudsen

Med vores første barn fik jeg to nakkefolds scanninger, en gennemscanning og to moderkagescanninger (da den lå for forneden) Så 5 ialt..

Her anden gang fik jeg en nakkefoldsscanning og en gennemscanning og en moderkagescanning (da moderkagen igen få for) Så 3 ialt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Med min store fik jeg 3 - NF, MD og en selvbetalt 3D.

Denne gang deltager jeg i et ph.d. projekt og får derfor 2 ekstra, dvs. NF, MD og en ekstra i uge 25 og 32, "mod" at de må tage en blodprøve efter hver scanning, efter fødsel samt en blodprøve fra navlestrengen og en prøve af moderkagen efter fødslen. Så 4 i alt. Overvejer også en 3D, men kan næsten ikke se, hvor vi lige skal presse den ind henne mellem de andre scanninger...

Anmeld

25. januar 2010

TbCp

Jeg har stemt flere. Kan ikke huske det eksakte tal. Fik en del da jeg får noget medicin, der gør at der skulle holdes lidt ekstra øje med den lille + der kom et par mere oveni da der var risiko for for tidlig fødsel.
Så jeg fik en hel del scanninger 

Anmeld

25. januar 2010

iln

Jeg gik tre scanninger. De obligatoriske NF og MD og så blev jeg scannet i slutningen af graviditeten pga. væske i nyren, så de ville lige tjekke at bettemanden var ok.

Anmeld

25. januar 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Ej det passer faktisk ikke, det slog mig, jeg har fået 4, da jeg fik "2" NF scanninger.

Var inde da jeg var 11+5, men blev sendt hjem da hun ikke ville lave en NF da hun ikke mente jeg var langt nok henne, så skulle komme igen da jeg var 13+0 og det gjorde jeg så, så jeg har stemt forkert.

Har stemt 3, men har faktisk fået 4:0)

Det har faktisk også lige slået mig, jeg har også fået fire og ikke tre, jeg var jo inde og få lavet en hjertescanning også, da NF scanningen vist en mulig fejl på hjertet. Gud hvor man glemmer hurtigt

Anmeld

25. januar 2010

Tdittmann

Med den 1: Amalie: 1 Scanning

Med den 2: Camilla 1 scanning

Nu her med den 3. får jeg 5 scanninger: NF + MD + uge 28 + uge 32 + uge 36

De sidste 3 scanninger får jeg som vækstscanninger da jeg har født 2 små børn.

Anmeld

25. januar 2010

baby2010

8. uge - terminsscanning

12. uge - NF

20. uge - MD

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

3 og 1 betalings scanning så 4 

Anmeld

25. januar 2010

Vidunderligeunger

tre, fordi jeg har nedsat nyrefunktion... måske jeg endda skal have fire, for de vil følge barnet nøje... ingen for tidlige fødsler hvis det kan undgåes - som min JM sagde  

Anmeld

25. januar 2010

Chris H

2 NF + MD. Det samme med vores første lille pige

Vil ikke vide kønnet, og så længe jeg har det fint og mærker den lille så er der jo ikke grund til flere.

Christina 31+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.