Hvor mange scanninger fik du? (Afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange scanninger fik du i din graviditet? (og uddyb gerne, hvorfor)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.143 visninger
42 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Dictes mor

Jeg synes, at det kunne være spændende at høre, hvor mange scanninger I hver især har fået, og hvorfor I har valgt det I har valgt?

Jeg har selv fået tre scanninger, en hos fertilitetsklinikken for at tjekke at alt var som det skulle og ellers så NF og MD scanning, men det kan jo være, at der kommer flere, det er jo ikke til at vide. Jeg har ikke fået nogen, som jeg selv skulle betale for, det vil min mand ikke være med til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har fået 3.

Den første var i uge 7 og var en tryghedsscanning, da vi havde haft en SA et par måneder for inden. Og derefter NF og MD:0)

Christina

33+0

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er scannet hver 4. uge pga. min immundefekt. Jeg har ikke selv betalt for nogen scanninger

Anmeld

25. januar 2010

Valle81

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg har fået 3.

Den første var i uge 7 og var en tryghedsscanning, da vi havde haft en SA et par måneder for inden. Og derefter NF og MD:0)

Christina

33+0

Ej det passer faktisk ikke, det slog mig, jeg har fået 4, da jeg fik "2" NF scanninger.

Var inde da jeg var 11+5, men blev sendt hjem da hun ikke ville lave en NF da hun ikke mente jeg var langt nok henne, så skulle komme igen da jeg var 13+0 og det gjorde jeg så, så jeg har stemt forkert.

Har stemt 3, men har faktisk fået 4:0)

Anmeld

25. januar 2010

4xGreve

Jeg var til temmlige mange bla. fordi jeg var for tynd da jeg blev gravid og fordi at Daniella manglede en blodåre i narvlestrengen dette skulle dog alligevel ingen betydning ha, men det er noget de alligevel vil holde ekstre godt øje med...

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

hejsa. er godt nok ik gravid nu men da jeg ventede min søn fik jeg ret mange scanninger da jeg var indlagt det meste af graviditeten så for at tjekke at min søn levet og havde det godt blev jeg scannet hver 14 dag til sidst i forløbet tror jeg fik 6 scanninger el ligne.. ville gerne have haft en 3d4d scanning men det ville kæresten ik gå med til. men på hospitalet den ene af gangene lavet de et billede til mig i 3d4d så dejligt

Anmeld

25. januar 2010

Mira0911

Første gang jeg blev scannet, var da vi var ret sikre på jeg var ved at abortere... Men ellers blev jeg scannet jævnligt...

Der var diverse ting der skulle holdes øje med, og nogen ting var ikke som det skulle være... Og fordi jeg er på medicin..

Anmeld

25. januar 2010

@spire

Jeg har fået de 2 obligatoriske.. NF og MD, og betalte mig så til en 3D/4D scanning i uge 34 for nysgerrighedens skyld.. Det var en skøn oplevelse

Anmeld

25. januar 2010

FrkLarsen

Nu har jeg dog ikke fået dem alle endnu 

Men, jeg får 5, 1 nakkefoldscanning (for tidligt), ny nakkefoldscanning d. 28/1. 

Md scanning, og 2 ekstra i uge 24 og 32 da jeg er tilmeldt et forsøg, skal dog ha' taget blodprøver 5 gange iløbet af graviditeten. 

kamilla 12+2

Anmeld

25. januar 2010

Risen

jeg har indtilvidere (18+0) fået 3. En NF scanning, en akutscanning og for en uge siden 1 kønscanning.. Om en uge skal jeg til MD scanning og i uge 27 regner jeg med at tage til en 3d scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.