Fuldstændig målløs!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Rasmine

minieskimo skriver:

Hey, jeg har oprettet denne bruge kun for at sige dette her. Det er da vildt som i kan skabe jer, den dame er syg i hovedet, hun spytter efter os, slår ud efter os, hun har enda bidt en af mine venner hun burde indlægges.

Og ja, jeg er en af admin på fansitet, så tag jer sammen...

Tillykke!

Det var da fantastisk at I har åbnet gruppen igen! SÅ har I lidt at gå op i igen!

-Man undrer sig virkelig over hvorfor hun slår, spytter og bider Jer!

Kan I virkelig ikke se at damen har brug for hjælp? Hun er tilsyneladende psykisk syg. Tror I det hjælper med en "støttegruppe" på Fb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Heidi.

minieskimo skriver:

Hey, jeg har oprettet denne bruge kun for at sige dette her. Det er da vildt som i kan skabe jer, den dame er syg i hovedet, hun spytter efter os, slår ud efter os, hun har enda bidt en af mine venner hun burde indlægges.

Jamen HURRA.. Du er sgu sej ... Vejen frem til psykisk syge er da uden tvivl tilsvining i offenligt forum.. Som for øvrig ER strafbart.. Men sår tvivl i om du overhovedet kender til de love og paragraffer.

Anmeld

25. januar 2010

Bare mig..

minieskimo skriver:

Du må da faktisk nærmest være lige så gal i hovedet som du åbenbart mener at hende her er. Hvad helved er det for en fangruppe at lave?! Hold nu op mand, du eller I må sgu ikke have jeres hjerne af slås med. Ja undskyld mig, men shit hvor bliver jeg bare vred over sådan en opførsel.  

Anmeld

25. januar 2010

wamse

minieskimo skriver:

Jamen så er hun jo måske psykisk syg!

Det er sgu da total dårlig opførsel at svine et sygt menneske til! Hvem har lært jer så dårlige maner, at man sviner en person til, som ikke engang kan forsvare sig selv??

Anmeld

25. januar 2010

JustAnotherName

Jamen altså - bare endnu en af det MANGE årsager der er til IKKE at have en fjæsbog konto!!!!!!!!!n

Jeg har ingen FB-profil. Nægter simpelthen at hoppe med på bølgen....

Anmeld

25. januar 2010

minieskimo

JustAnotherName skriver:

Jeg har ingen FB-profil. Nægter simpelthen at hoppe med på bølgen....

Jamen hun kan da bare få en facebook profil, så kan hun forsvare sig selv...

Og forresten så synes jeg i skulle se gruppen før i begynder at svine den til, i er faktisk ikke bedre selv...

Anmeld

25. januar 2010

Ox.

minieskimo skriver:

Og forresten så synes jeg i skulle se gruppen før i begynder at svine den til, i er faktisk ikke bedre selv...

Hold da k*ft hvor er du da bare det laveste af det laveste, hvor er det trist der findes mennesker som dig ..

Der er da vist et par ting der er gået galt i din opdragelse, eller bare dit syn på verden generelt! !

Anmeld

26. januar 2010

mariamiss6

ved du hvad hvis hun virkelig er så syg, så kan hun jo netop ikke forsvare sig selv, og det er det der er problemet i at i har oprettet den gruppe.... det er noget svineri, og det svarer til mobning, hvilket også er noget svineri...

Hvis det er lykkedes denne dame at bide en af dine venner, så har vedkommende været gået for tæt på hende, både fysisk og psykisk.... i er sgu et par tarvelige hundehoveder....

Anmeld

26. januar 2010

Bondepigen

minieskimo skriver:

Vi burde jo næsten have ondt af dig, for det er da sørgeligt at du er så uvidende... Stakkel!!!

Anmeld

26. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

minieskimo skriver:

Jeg har ingen fjæs.. og derfor har jeg ikke kunne komme ind og anmelde den gruppe, og derfor har jeg ikke skrevet noget,,,

meeen oh my good.. havd er det for en opførelse???!!! hvad bilder du dig ind? hold da op det satte virkelig mit pis i kog.. hvis man bare havde den mindste smule fornuft, respekt eller bare generalt anstændighed, så opretter man da ikke en sådan en gruppe.. !! ja kvinden er måske psykisk syg, og har brug for hjælp, så opretter man sgu da ikke en gruppe hvor man så sviner hende til!!

Er hel mundlam, (og der skal meget til) !!

Der er tydeligvis gået noget galt i opdragelsen..

Det sgu lige før man få ondt af dig, at du ikek ved bedre..

en helt mundlam cille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.