Fuldstændig målløs!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

@spire

Jeg tænker bare.. 'Hvor f*nden er forældrene til de møgunger der mener det er ok at oprette sådan en gruppe?' Synes alle med det samme skal gå ind og anmelde den nye gruppe også..  Det er simpelthen unger uden nogle forståelse for verdenen og virkeligheden overhovedet.. Også mener de at de har humor...??? chokerende.. virkelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Christine

Det er skræmmende hvor meget ikke godt der nogle gange kommer ud af facebook. Jeg nægter fortsat at bruge det, jeg bliver gang på gang bekræftet i at det er ret rigtige valg.
Men rigtig flot at gå til kamp imod den slags grupper! Det er virkelig klamt.

Anmeld

26. januar 2010

JustAnotherName

Jamen hun kan da bare få en facebook profil, så kan hun forsvare sig selv...

Og forresten så synes jeg i skulle se gruppen før i begynder at svine den til, i er faktisk ikke bedre selv...

Du bliver et langt mere usselt menneske af den opførsel, end de mennesker som du ser dig vred på. Faktisk uanset hvad der ligger til grund for din vrede!

Jeg tvivler på, af jer to, at hun (Ulla) er den eneste der kunne bruge hjælp ?!?!!
Håber dette er en "røvfuld", som kan åbne dine øjne til at forstå, at det er DIG DER ER GALT PÅ DEN!!!!

Bortset fra det, så ANER jeg ikke, hvad dit svar var hæftet til min kommentar for .....jeg skrev jo netop, at jeg IKKE har en profil på FB ....!?!

Folk som dig medvirker netop til, at FB så absolut ikke er et sted jeg gider beskæftige mig med. Der er jo mulighed for at oprette grupper om ALT!! ....Desværre. For sådan en gang skrammel som du står for at have oprettet. Seriøst, du burde satme skamme dig!!

Anmeld

26. januar 2010

Honningblomst

@spire skriver:

Jeg tænker bare.. 'Hvor f*nden er forældrene til de møgunger der mener det er ok at oprette sådan en gruppe?' Synes alle med det samme skal gå ind og anmelde den nye gruppe også..  Det er simpelthen unger uden nogle forståelse for verdenen og virkeligheden overhovedet.. Også mener de at de har humor...??? chokerende.. virkelig..

Hvorfor tror du nogle mennesker bliver uheldige og så afstumpede at de viser så lidt indsigt?....det er nok ikke kommet af intet...lærer du dine børn at nedgøre og gøre grin med andre, at nogle er mindre værd  og at man selv kun er noget værd når man kan jokke på og se ned på  andre...ja, så får man jo nogæe stakkels mennesker som dem der feks opretter sådanne grupper.

Det er synd fo kvinden, men da endnu mere synd at almindelige og velbegavede unge mennesker på denne måde er ødelagte og ikke bruger de evner de har...men sådan en magt har forældre....den psykisk syge er så "heldig" at være født som sådan(sikkert) hun havde ikke andre muligheder, men børn der ødelægges af forældres manglende evne til at gøre dem til hele mennesker, dem har jeg ondt af, for de kunne være blevet til noget og haft alle muligheder.

Knus Eva...

Anmeld

26. januar 2010

@spire

Eva skriver:

Hvorfor tror du nogle mennesker bliver uheldige og så afstumpede at de viser så lidt indsigt?....det er nok ikke kommet af intet...lærer du dine børn at nedgøre og gøre grin med andre, at nogle er mindre værd  og at man selv kun er noget værd når man kan jokke på og se ned på  andre...ja, så får man jo nogæe stakkels mennesker som dem der feks opretter sådanne grupper.

Det er synd fo kvinden, men da endnu mere synd at almindelige og velbegavede unge mennesker på denne måde er ødelagte og ikke bruger de evner de har...men sådan en magt har forældre....den psykisk syge er så "heldig" at være født som sådan(sikkert) hun havde ikke andre muligheder, men børn der ødelægges af forældres manglende evne til at gøre dem til hele mennesker, dem har jeg ondt af, for de kunne være blevet til noget og haft alle muligheder.

Knus Eva...

det er præcis det jeg mener..!

Hvis forældrene var engageret her, ville børnene vide det var forkert sådan en opførsel, men de tror det er helt i orden, helt sikkert pga deres opdragelse hjemmefra.. Hvor er deres forældre til at oplyse dem om at sådan en opførsel altså er rigtig rigtig skidt?

Den psykiske syge har sikkert også haft sådan nogle problemer, ikke sikkert hun er født sådan jo.. Og igen spørger jeg mig selv.. Hvor er baglandet? forældrene? dem der former mennesker til at være sådan? -Eller i hvert fald spilder en KÆMPE rolle i det... SUK..

Gør mod andre som du ønsker andre gør mod dig! Og behandl andre som du ønsker andre behandler dig.. Vend den altid om, og kig indad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.