Fuldstændig målløs!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

LineD

Anmeldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

noahsmoar

ej, det er da godt nok for langt ude? hvad sker der i folks hoveder?? Det er simpelthen bare IKKE iorden, ej hvor gør det mig sur sådan noget!  stakkels dame!

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen altså - bare endnu en af det MANGE årsager der er til IKKE at have en fjæsbog konto!!!!!!!!!n

Anmeld

22. januar 2010

Mutti2B

Anmeldt!!

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Den syge kvinder forstår nok intet af det...tosserne er sgu alle de 700 og noget der melder sig til...for dælen man kan samle mange tosser og så fremstår hende Ulla da meget MEGET normal(hvad normal så end er??)

Men jeg har anmeldt også....det er skisme smagløst..

Knus Eva

Anmeld

22. januar 2010

Nadi

Den er også anmeldt af mig nu!

Synes det er dybt upassende og usmageligt at udstille folk på den måde og så påstå det er en fanside!!

Bliver simpelthen så arrig over tåber som dem der har oprettet siden og dem der er fan af siden.

Håber den bliver nedlagt!

Anmeld

22. januar 2010

Mutti2

Jeg kan stadig ikke finde den, uanset hvad jeg søger på!!  Men håber da at i andre vil anmelde den godt og grundigt!!

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg kan stadig ikke finde den, uanset hvad jeg søger på!!  Men håber da at i andre vil anmelde den godt og grundigt!!

Husk at sætte " og det hele..så finder du den..

Anmeld

22. januar 2010

Loggidut

jeg vil ikke lige linke sådan noget svineri herinde, men søg Ulla fra Randers, så skulle den dukke op

Anmeld

22. januar 2010

Mutti2

Eva skriver:

Husk at sætte " og det hele..så finder du den..

Desværre.... stadig intet  Det virker da lidt mystisk!! Men pyt nu med det. Så længe den bliver anmeldt af alle jer andre, skal den nok blive lukket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.