Fuldstændig målløs!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.822 visninger
64 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Ayasmor

Fandt idag ud af at der inde på facebook er blevet oprettet en fanside ved navn "Vampyr Ulla fra Randers". Denne fanside er oprettet uden "Ulla's" samtykke, og bruges til at nedgøre og ydmyge hende på det groveste. Kvinden er ikke helt rask, og jeg er fuldstændig målløs over at man kan være SÅ latterligt et menneske at man opretter noget så grotesk (og iøvrigt også ulovligt) som dette.. Med denne tråd vil jeg opforde de af jer der har facebookkonto til at tjekke siden ud, og anmelde den. Jeg har selv anmeldt den, og håbet er at kunne få lukket denne fanside.. Mage til verden vi lever i.. FØJ!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Ranarupta

Puha, det er godt nok langt ude! Hvad sker der i folks hoveder?! 

Anmeld

22. januar 2010

mum2010

FY FØJ siger jeg bare. Har anmeldt den

Anmeld

22. januar 2010

Diana...

Ej det ikke rigtig hvor er det sygt, hvad er det dog for et menneske der kan finde på sådan noget! en med meget lavt selvvær og et seriøst problem. 

Anmeld

22. januar 2010

Loggidut

den er anmeldt, føj for en opførsel!

Anmeld

22. januar 2010

Ayasmor

Tak hvor er det dejligt at i anmelder.. jo flere anmeldelser, jo hurtigere kan der forhåbentlig gøres noget ved det.. Hvor er jeg glad for at det ikke kun er mig der kan se hvor forkert det er at oprette sådan en såkaldt fanside.. Både af lovmæssige årsager, men så sandelig også ud fra etiske aspekter.

Anmeld

22. januar 2010

Loggidut

jeg har opfordret gennem min overskrft på facebook, til at mine venner derinde også melder den...jammen jeg er helt paf!

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

anmeldt...

Anmeld

22. januar 2010

MarleneH

FY FOR S......!! jeg har også anmeldt.. hvad sker der lige for folk!!

Anmeld

22. januar 2010

Ayasmor

Loggidut skriver:

jeg har opfordret gennem min overskrft på facebook, til at mine venner derinde også melder den...jammen jeg er helt paf!

Tak for det.. Håber virkelig det hjælper.. Jeg sad også med åben mund og polypper da jeg stødte på den.. Bliver sku helt flov over at bo i en by, hvor der åbenbart bor så mange respektløse mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.